וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ' מרוצה מהגישה והמחויבות: "השחקנים הראו אופי"

10.7.2024 / 12:13

מאמן מכבי ת"א יודע ש"יש הרבה עבודה" אחרי מחנה האימונים, ומדבר על המפגש עם הנציגים בנבחרת האולימפית: "חשוב לתת להם ביטחון"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על אומוניה ניקוסיה במשחק הכנה/ספורט1

ז'רקו לאזטיץ' מסכם את ימיו הראשונים כמאמן מכבי תל אביב. אחרי עשרה ימים במחנה האימונים בפולין, המאמן הנכנס יחזור ארצה עם שאר השחקנים הלילה, ויחל בהכנות למשחק אלוף האלופים נגד מכבי פתח תקוה ביום שני.

היום הוא סיכם את המחנה בריאיון לאתר הרשמי של המועדון. "מחנה אימונים כמו כל מחנה אימונים זו הזדמנות כשמגיע צוות אימון חדש זה הזמן ליצר את ההכרות בין הצוות ובין השחקנים ולהעביר את הציפיות שלנו לאיך אנחנו רוצים לשחק", אמר לאזטיץ' בסיכום עשרת הימים בפולין. "זה גם זמן טוב כשאנחנו עשרה ימים יחד ואני מרוצה מהמחוייבות של השחקנים, והאימונים שלהם. אני שבע רצון גם מזה שאין לנו פציעות".

על הניצחון 0:2 על אומוניה ניקוסיה אמר המאמן: "במחצית הראשונה נראינו עייפים אבל במחצית השנייה נראינו טוב יותר. נחזור הביתה, ננוח קצת ונתחיל את ההכנות לקראת המשחקים הקרובים שיש לנו. מהמשחק האחרון והשניים שלפניו אנחנו למדים גם ממה שטוב וגם ממה שרע. אנחנו ננתח את הכל כמובן. יש לנו עוד כמה ימים עד למשחק הרשמי הראשון בישראל. אני מאמין שצעד אחר צעד אנחנו נשפר את הדברים. בסה"כ אני מרוצה מהאופי שהציגו השחקנים גם במשחק אימון האחרון שהם כבר עייפים וחושבים על הבית והמשפחות שלהם".

ז'רקו לאזטיץ' מאמן מכבי תל אביב עם גיא לוזון מאמן הנבחרת האולימפית. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מתחיל לקבל מושג על הקבוצה. לאזטיץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

על הצ'אנסים שקיבלו שחקנים צעירים על רקע ההיעדרות של חמשת הנציגים של הקבוצה בנבחרת האולימפית: "אני מסופק מהיכולת שהציגו גם השחקנים הצעירים שהצטרפו למחנה" אמר לאזטיץ'. "בטח שעבור חלקם זה מחנה ראשון עם הקבוצה הבוגרת. רובם עשו את כל המאמצים ואני חושב שהם יכולים לקחת המון מהעשרה ימים האלה גם לניסיון שלהם ואני מניח שאת חלקם אנחנו נראה בעתיד בקבוצה הבוגרת. הם צריכים להמשיך לעבוד קשה וכך יוכלו להיות גם שחקני מכבי בעתיד".

על המפגש עם שחקני הנבחרת האולימפית: "זה היה חשוב לראות את המשחק של הצעירה. יש לנו שם שחקנים. היה חשוב גם לפגוש אותם ולדבר איתם וזה היה גם חשוב לתת להם את הביטחון כשהם מייצגים את המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully