וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תפגוש את ארגטינה בגמר? אורוגוואי וקולומביה במפגש לוהט

שתיים מהנבחרות הטובות בעולם יתעמתו בחצי גמר הקופה אמריקה (בין רביעי לחמישי, 3:00, ספורט1). בדרך לעוד דרמה גדולה?

תקציר קופה אמריקה: אורוגוואי - ברזיל 0:0 (2:4 בפנדלים)/ספורט1

נבחרות אורוגוואי וקולומביה ייפגשו הלילה למשחק חצי הגמר השני של הקופה אמריקה (בין רביעי לחמישי, 3:00, ספורט1). המנצחת תעלה למשחק על התואר שם ממתינה ארגנטינה שגברה 0:2 על קנדה. המשחק הלילה יפגיש שתי נבחרות שנמצאות בכושר פנטסטי ולא יהיה מוגזם להגדיר אותן שתיים מהנבחרות הטובות בעולם כיום.

קולומביה לא הפסידה 27 משחקים רצופים בכל המסגרות - מאז ה-1:0 נגד ארגנטינה בפברואר 2022. בזמן הזה היא ניצחה בין היתר את גרמניה וספרד במשחקי ידידות וגברה על ברזיל במוקדמות המונדיאל. ברבע הגמר הקפטרוס הביסו את פנמה 0:5.

ממול תתייצב הנבחרת התוססת של מרסלו ביילסה, שהדיחה את ברזיל בפנדלים ברבע הגמר ובנובמבר האחרון ניצחה את ארגנטינה 0:2 בחוץ במוקדמות המונדיאל. אורוגוואי ספגה רק שער אחד ב-360 דקות בטורניר, בניצחון 1:3 על פנמה. היא גם לא ספגה בשני משחקי ההכנה האחרונים וההגנה עושה את העבודה לא פחות טוב מההתקפה.

מאמן נבחרת אורוגוואי, מרסלו ביילסה, עם דרווין נונייס. Tim Nwachukwu, GettyImages
מחמאות ליריבה. ביילסה/GettyImages, Tim Nwachukwu

מאמן קולומביה, נסטור לורנסו, אמר: "אני לא יודע אם זה משחק בין שתי הנבחרות שמשחקות את הכדורגל הכי טוב, אבל אני כן יודע שמדובר בנבחרות שלא רוצות לשחק כדורגל פאסיבי ושתמיד מנסות לכבוש ולנצח".

אורוגוואי תחסר את רונאלד אראוחו שנפצע והמאמן ביילסה אמר לקראת ההתמודדות: "קולומביה היא יריבה איכותית מאוד. היא בעיצומו של רצף תוצאות מצוינות ויש הרבה הבנה בין הסגל למאמן. יש לה דרך ושיטה והשחקנים שלה מאוד מאוחדים".

המשחק הלילה בשארלוט יהיה המפגש השני בלבד בין שני המאמנים הארגנטינאים, לורנסו וביילסה. באוקטובר קולומביה אירחה את אורוגוואי במוקדמות המונדיאל והן נפרדו ב-2:2 מרתק ודרמטי - אחרי הרחקה של השוער המארח קמילו ורגאס בדקה ה-87 ופנדל מוצלח של דרווין נונייס בדקה ה-90.

גמר הקופה אמריקה ייערך במיאמי ב-14 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully