וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: ניקו וויליאמס סיכם את תנאיו בברצלונה

באיירן, ליברפול וצ'לסי יכולות להציע משכורת גבוהה יותר, אך הכוכב בחר. הקטלאנים יגיעו לסיכום מהיר עם בילבאו על רכישתו?

תקציר חצי גמר היורו: ספרד - צרפת 1:2/ספורט1

לא רק לאמין ימאל - גם ניקו וויליאמס הוכיח בשבועות האחרונים שהוא שחקן לרמות הגבוהות ביותר, והאפשרות ששני החברים הטובים ישתפו פעולה גם בברצלונה בעונה הקרובה הופכת מוחשית מרגע לרגע.

לפי "ספורט", שחקן הכנף הנפלא של אתלטיק בילבאו כבר סיכם את תנאיו במועדון. ברצלונה נפגשה בשבוע שעבר עם סוכנו, כשכל התנאים האישיים סוכמו, וכל שנותר הוא להגיע לסיכום עם הבאסקים על העברתו. כזכור, בילבאו טענה בעבר כי לא תסכים לאף סכום נמוך יותר ממלוא סעיף השחרור של הכוכב - 58 מיליון יורו.

ברצלונה כמובן סובלת בשנים האחרונות מצרות כלכליות, כך שהעברה בסדר הגודל הזה לא פשוטה לה. ובכל זאת, ז'ואן לאפורטה הבטיח בתחילת השבוע: "אנחנו יכולים לממן את העסקה הזו. אני אוהב את ניקו וויליאמס". הכוכב עצמו רוצה לעבור לקטלאנים, אך לפי "ספורט", "בילבאו לא תחכה להם לנצח. לברצלונה אסור לנוח עכשיו, היא חייבת להשלים את העסקה לכל המאוחר עד השבוע הראשון של אוגוסט".

ניקו וויליאמס לצד לאמין ימאל נבחרת ספרד. GettyImages
ככל הנראה ישתפו פעולה גם בברצלונה. וויליאמס ולמאל/GettyImages

גם באיירן מינכן, ליברפול וצ'לסי הוזכרו כמועמדות - שלושתן יכולות לשלם לוויליאמס משכורת גבוהה יותר, אולם שחקן הכנף מעדיף את ברצלונה, שככל הנראה תציע לו חוזה לשש שנים בשכר כולל של 25-30 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully