וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויינרייט חתם בהפועל ת"א: "מהמתחרים הקשוחים ביותר"

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 9:09

הפורוורד האמריקאי (29, 1.98 מ') רשם 129 הופעות ב-NBA בשלוש השנים האחרונות. חינאס: "חושב קודם כל על חבריו לקבוצה ולא על עצמו"

מחוץ לקווים, 9.7/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: נתי ברנד

הפועל תל אביב לא עוצרת. הקיץ הסוער של האדומים נמשך הבוקר (רביעי), כשהודיעו על החתמתו לשנתיים של הפורוורד האמריקאי איש וויינרייט. "אני שמח מאוד להיות חלק מהארגון הזה", אמר. "אני לא יכול לחכות לעלות על המגרש, להתחיל לעבוד עם החברים האחרים בקבוצה, ולהביא ניצחונות למועדון ולאוהדים המדהימים של הפועל תל אביב".

וויינרייט (29, 1.98 מ') שמשחק בעמדות 3 ו-4, רשם בשלוש העונות האחרונות 129 הופעות ב-NBA, בעיקר בפיניקס סאנס, ובמהלכן שיחק גם תקופה קצרה בליגת הפיתוח. הפורוורד האמריקני שיחק לפני כן בשטרסבורג הצרפתית שם העמיד ממוצעים של 11.6 נקודות, 4.6 ריבאונדים וכ-2 חטיפות ב-27 דקות, ובראסטה וכטה הגרמנית שם העמיד ממוצעים של 10.3 נקודות, 5.5 ריבאונדים וכ-2 חטיפות ב-28 דקות. במהלך שנתיים אלה שיחק גם בליגת האלופות של פיב"א.

שחקן הפועל תל אביב איש וויינרייט. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
עוד חיזוק מעניין/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

ווינרייט, שנולד בארה"ב אך ייצג את נבחרת אוגנדה, שיחק במשך ארבע שנים במכללת ביילור, ואחריהן שנה אחת בקבוצת הפוטבול של המכללה בעמדת ה"טייט אנד", אך לא המשיך לקריירת פוטבול מקצוענית.

המנהל המקצועי ג'ורג' חינאס: "איש הוא אחד השחקנים הכי קשוחים שאוהד כדורסל יכול לצפות לראות על המגרש. הוא מתחרה אמיתי שחושב קודם כל על חבריו לקבוצה ולא על עצמו, ויעשה הכל כדי לעזור לקבוצה להשיג את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully