וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקון צפוי לחתום במכבי תל אביב. בולדווין יוצג בפנר

10.7.2024 / 7:10

הגארד שמתאושש מפציעת ברך, צפוי להצטרף לקבוצה של קטש בכפוף לבדיקות רפואיות מקיפות וסעיפים בחוזה. בולדווין יחבור לקולסון

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

מכבי תל אביב צפויה להשלים את עסקת צירופו של דריל מייקון ג'וניור, בכפוף לבדיקות רפואיות נרחבות וסעיפים מסוימים בחוזה. הגארד האמריקאי, שהיה במגעים עם הצהובים בתחילת העונה שעברה, צפוי להצטרף לצהובים ולהיות שחקן החיזוק השלישי שמגיע לקבוצה הקיץ לצידם של ליוואי רנדולף וג'יילן הורד.

מייקון ג'וניור (28, 1.88) הוא בוגר אוניברסיטת ארקנסו משנת 2018 שלא נבחר בדראפט באותה שנה. למרות זאת, הוא חתם על חוזה דו צדדי בדאלאס, ושיחק רוב העונה בליגת הפיתוח במדי טקסס לג'נדס במקביל לשמונה משחקים במדי המבריקס. בקיץ 2019 חתם על חוזה דו צדדי במיאמי עם קבוצת הפיתוח של ההיט ושיחק ארבעה משחקים לפני ששוחרר ממיאמי.

אחרי פרוץ הקורונה הצטרף לגלאטסראיי ושיחק במדי הקבוצה במשך רוב עונת 2020/21 כשהוא רושם 15.7 נקודות ו-5.5 אסיסטים למשחק. בחודש פברואר עבר לא.א.ק אתונה והצטיין עם 18.2 נקודות למשחק. ההצלחה באתונה העבריה אותו לפנאתינייקוס, בה רשם את עונת הפריצה שלו עם 13.1 נקודות ו-3.6 אסיסטים למשחק ב-31 משחקי יורוליג.

צפו בביצועיו של מייקון

מייקון החזיק במספר הצעות מהיורוליג בשנת 2022 אך בחר להצטרף דווקא לאוניקס קאזאן, על אף המלחמה ברוסיה, ורשם 17.6 נקודות למשחק. לאחר פתיחת העונה שעברה הצטרף לשנזן הסינית והספיק לשחק 17 משחקים לפני שנפצע בצורה קשה בברכו באמצע חודש דצמבר וגמר את העונה.

במקביל, מי שאמור לעזוב היום באופן רשמי את הקבוצה הוא וויד בולדווין שצפוי להיות מוצג בפנרבחצ'ה שצירפה קודם לכן את בונזי קולסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully