וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי ניתנים לעצירה: מסי כבש, ארגנטינה בגמר הקופה

ממשיכים לעשות היסטוריה: האלביסלסטה עלו לגמר טורניר גדול פעם שלישית ברצף עם ניצחון 0:2 על קנדה, אלברס כבש ראשון מבישול מצוין של דה פול (22) ומסי חגג את שערו הראשון בטורניר (51) שהקפיץ אותו למקום השני בטבלת כובשי כל הזמנים. דייויס נפצע

תקציר הניצחון 0:2 של ארגנטינה על קנדה בחצי גמר הקופה אמריקה/ספורט1

ארגנטינה וליאו מסי ממשיכים לכתוב באותיות זהב את שמם בדפי ההיסטוריה של כדורגל הנבחרות. מסי וחבורתו עלו הלילה (בין שלישי לרביעי) לגמר הקופה אמריקה עם ניצחון 0:2 על קנדה בחצי הגמר באצטדיון "מטלייף" בניו ג'רזי, וממתינים כעת למנצחת בין אורוגוואי לקולומביה בחצי הגמר השני כדי לדעת מי תפריד בראשון במיאמי בינם לבין זכייה שנייה ברציפות בגביע היבשתי.

מדובר בהעפלה שלישית ברציפות של האלביסלסטה לטורניר גדול, ובהעפלה הרביעית שלהם לגמר הקופה אמריקה בחמשת הטורנירים האחרונים. ליאו מסי, מצידו, חוגג העפלה שביעית לגמר מתוך 12 טורנירים גדולים בהם לקח חלק בקריירה. בסך הכל, בחמש השנים האחרונות ארגנטינה של מסי הפסידה פעמיים בלבד ב-61 משחקים, וניצחה 45 מהם. אם תנצח בגמר במיאמי, מספר הגביעים בהם תזכה בפרק הזמן הזה (4) יהיה כפול ממספר ההפסדים.

ליונל סקאלוני הימר על חוליאן אלברס בחוד אחרי שנתן לאחרונה את הקרדיט ללאוטרו מרטינס, וכנראה שהוא ידע היטב למה. בדקה ה-22 רודריגו דה פול שלח כדור עומק נפלא לעבר חלוץ מנצ'סטר סיטי, שכמו בחצי גמר המונדיאל נגד קרואטיה, היה חד וממוקד ברחבה וקבע 0:1 לארגנטינה.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. Omar Vega, GettyImages
קבלן גמרים. מסי חוגג/GettyImages, Omar Vega
חוליאן אלברס, נבחרת ארגנטינה. Omar Vega, GettyImages
שוב כובש בחצי הגמר. אלברס/GettyImages, Omar Vega
אלפונסו דייויס, נבחרת קנדה. Elsa, GettyImages
תמונות מדאיגות לבאיירן. אלפונסו דייויס אחרי הפציעה/GettyImages, Elsa

האלביסלסטה המשיכו לשלוט בעניינים וליאו מסי הספיק לפספס ממספר מצבים קורצים, אבל הרגע שלו הגיע בדקה ה-51. אנסו פרננדס בעט מקצה הרחבה לכיוון השער ומסי דחק מקרוב את שערו הראשון בטורניר, שקבע כי כבש בכל אחד מששת הפעמים בהן השתתף בקופה. מסי גם העלה את מאזנו ל-109 שערים במדי הנבחרת, וטיפס על חשבון עלי דאי האיראני למקום השני ברשימת כובשי כל הזמנים בנבחרות, כשמעליו רק כריסטיאנו רונאלדו (130).

הקנדים, שהסתפקו בהישג השיא שלהם בקופה, כבר הרימו ידיים אבל בדקה ה-71 ספגו מכה נוספת כאשר אלפונסו דייויס נפצע ולא יכול היה להמשיך, בתמונות שבוודאי הדאיגו את אנשי באיירן מינכן. לקראת סיום סיפק דיבו מרטינס שתי הצלות, ודאג שארגנטינה תעלה לגמר בטעם טוב, עם רשת נקייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully