וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן מצטרף למבקרים: גוברות ההערכות - דשאן יעזוב

זידאן בכוננות? מאמן צרפת סופג אש יוקדת: "עשית את שלך, לך להשתזף במונאקו". גם גריזמן ביקר: "התחלתי להרגיש טוב, וסופסלתי"

תקציר חצי גמר היורו: ספרד - צרפת 1:2/ספורט1

צרפת הצליחה לקרטע כל הדרך לחצי הגמר ביורו 2024, אבל הערב (שלישי) באה נבחרת טובה יותר ותקעה סיכה בבלון של הטריקולור. בפריז קיוו שתוצאות הבחירות יאפשרו כעת לשחקני הנבחרת להתמקד בכדורגל ולחזור להציג יכולת ראויה, והפתיחה נתנה תקווה עם שער שדה ראשון (רנדל קולו מואני בדקה המינית) אבל ספרד המרשימה הפכה ל-1:2 תוך זמן קצר והיא זו שתהיה בגמר ביום ראשון באצטדיון האולימפי בברלין.

דידייה דשאן, שמאמן את הנבחרת מאז 2012 וחתום על חוזה עד אחרי מונדיאל 2026, ספג ביקורות במהלך הטורניר והן צפויות לגבור בימים הקרובים - אולי עד לנקודה שתוביל לסיום דרכו, במיוחד כשהחבר זינדין זידאן אורב לתפקיד כמועמד הטבעי. באופן לא מפתיע, רבים מהחיצים בתקשורת כוונו לדשאן. הפרשן דניאל ריולו אמר: "כבר 12 שנים שהוא שומע אנשים אומרים לו ללכת, אבל הפעם זו התרעת אמת - עשית מספיק, לך הביתה, לך תנוח ותשתזף בשמש במונאקו, רק תשחרר אותנו ותמשיך הלאה".

פרשנים נוספים ביקרו את השימוש באמבפה וטענו כי "דשאן יצר תלות מוגזמת מדי, הכל נבנה סביב קיליאן". אל מצעד המבקרים הצטרף אפילו אנטואן גריזמן, שלא אהב את השימוש בו לאורך הטורניר. "התחלתי פחות טוב, זה נכון, אבל דווקא כשהתחלתי להרגיש טוב יותר, נשלחתי לספסל. אני מודה, אני לא מבין את זה".

כך או או אחרת, בצרפת גוברות ההערכות שדשאן יסיים את תפקידו למרות שהוא חתום על חוזה עד 2026.

מי שעוד עומד במוקד הוא הקפטן קיליאן אמבפה, שהפעם הופיע ללא מסכת המגן (זכר לשבר באף בשלהי המשחק הראשון מול אוסטריה) והמשיך לאכזב. הוא אמנם בישל לקולו מואני, אבל לא השפיע לאחר מכן ועדיין לא כבש שער ביורו (בתשעה משחקים).

אמבפה אמר לאחר שריקת הסיום: "הם שיחקו טוב יותר מאיתנו. ספגנו שני שערים מהירים מדי, ולא ניצלנו את המצבים במחצית השנייה כדי לחזור למשחק. לשחק בלי המסכה? קיבלנו את ההחלטה לפני המשחק. הטורניר הזה הוא כישלון, רציתי להיות אלוף אירופה. זאת הייתה שנה ארוכה, אני אצא עכשיו לחופש לנוח. לא הייתי טוב ואנחנו הולכים הביתה, זה עד כדי כך פשוט. אחרי החופש אני עוזב הכל לחיים חדשים".

דידייה דשאן הודה בסיום: "ספרד הוכיחה שהיא נבחרת טובה מאוד והייתה עדיפה מבחינת שליטה בכדור. היה לנו מזל להבקיע שער מהיר, אבל הם הקשו עלינו מאוד והראו את כל האיכויות שלהם. הגבנו לא טוב וספגנו שני שערים בארבע דקות. אולי היינו פחות רעננים. לא בנינו את המשחק בצורה נכונה ולא יצאנו קדימה מספיק".

בהמשך עבר המאמן לשלב התירוצים: "אני לא מתכוון לסכם כרגע את היורו. יכולנו לעשות היום דברים בצורה טובה יותר, אבל נלחמנו עד הסוף עם המגבלות שלנו. היינו צריכים להתמודד עם שחקנים בסיטואציות מסובכות שונות. זה היה המשחק השישי, אולי חסרה אנרגיה. סגנון המשחק? אני לא חושב שזה סגנון הגנתי, אנחנו נבחרת שיודעת להתגונן היטב. לא היו לנו את כל הכלים ההתקפיים הטובים ונאלצנו להתאים עצמנו למצב".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
אנטואן גריזמן נבחרת צרפת. GettyImages
לא ירצה לזכור את היורו הזה. אנטואן גריזמן/GettyImages

אנטואן גריזמן, שקם מהספסל בדקה ה-61 ושוב לא השפיע: "הם היו עדיפים עלינו. לא התגוננו יחד כמו במשחקים קודמים ונראינו עייפים. ידענו שהם בועטים הרבה מרחוק וספגנו שער כזה, ידענו שימאל בועט בשמאל וקיבלנו ממנו שער בשמאל. השוויון פגע בנו והשער השני המהיר חיסל אותנו. הנקודות החזקות שלנו לא עבדו היום. אין תירוצים לגבי העייפות, גם להם הייתה הארכה. הם היו יותר טובים בכל פרמטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully