וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר חתם לשלוש שנים בניז'ני נובגורוד הרוסית

קשר נבחרת ישראל בן ה-27 נמכר מאופי כרתים אחרי עונה אחת ביוון, וחתם בקבוצה ששרדה בליגה הרוסית הבכירה רק במשחקי המבחן

מחוץ לקווים, 9.7/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: נתי ברנד

דן גלזר חתם הערב (שלישי) רשמית על חוזה לשלוש שנים בניז'ני נובגורוד הרוסית. הקשר בן ה-27 נרכש מאופי כרתים אחרי עונה אחת ביוון ויעבור לתחנה חדשה באירופה. הוא חתם באמצעות סוכן השחקנים שחר גרינברג ורוסטיק גולדשטיין שייצגו את הקבוצה הרוסית במשא ומתן, וצפוי להשתכר כ-275 אלף יורו לעונה.

בתקשורת היוונית דיווחו בתחילת השבוע על עזיבת גלזר, לאחר שהמאמן החדש, בלם העבר טראיאנוס דלאס, לא ייעד לו תפקיד מפתח. ניז'ני גילתה בו עניין רב לאחר מינויו של סשה איליץ', שהכיר את הישראלי לאחר שאימן בעונה שעברה את אטרומיטוס, וניצחה במאבק את הפועל באר שבע ששקלה גם היא לצרפו.

גלזר יהיה הישראלי השני בליגה לצד אלי דסה, קפטן נבחרת ישראל שמשחק בדינמו מוסקבה. דני בונדר היה הישראלי הקודם בעיר, לפני יותר מעשור, אז לבש את מדי וולגה ניז'ני נובגורוד.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

דן גלזר באימון נבחרת ישראל. דני מרון
מיוון לרוסיה. דן גלזר/דני מרון

גלזר, שחקן העונה בליגת העל ב-2019/20, זכה בשתי אליפויות וגביע אחד עם מכבי תל אביב, אחרי שחזר אליה מהשאלות בבית"ר תל אביב רמלה ומכבי נתניה. בעונה הקודמת, הראשונה שלו כליגיונר, הופיע ב-27 משחקים (ליגה וגביע) במדי אופי כרתים (15 מהם בהרכב). במדי נבחרת ישראל רשם עד כה 17 הופעות וכבש שער אחד (ב-2:4 מול זמביה במשחק ידידות בנובמבר 2022).

ניז'ני נקראת Pari NN בגלל חסות עם חברת הימורים ובעונה שעברה שרדה בקושי בליגה הבכירה, כשסיימה במקום ה-13 וניצחה 0:2 בחוץ את ארסנל טולה במשחקי המבחן, אחרי הפסד ביתי 2:1. היא תתחיל את העונה ב-22 ביולי עם משחק ביתי מול רובין קאזאן ובחלוף חמישה ימים תארח את צסק"א מוסקבה.

  • עוד באותו נושא:
  • דן גלזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully