וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבה את קיין ועקץ: "הוא לא הלך לשחק בערב הסעודית כמו רונאלדו"

הקפטן של נבחרת אנגליה שזכה לביקורות רבות קיבל גיבוי מפיטר קראוץ' שהודה: "הוא לא טוב", אבל הבטיח: "עוד יכבוש ביורו, הוא קילר"

חלוץ נבחרת אנגליה הארי קיין מדבר על הלחץ לקראת חצי גמר היורו/נתנאל ציגלר, ספורט1

עם שני שערים בלבד בטורניר וכמו שאר חבריו לנבחרת, ביכולת לא מספיק טובה, הארי קיין ונבחרת אנגליה יעלו הערב (22:00, ספורט1) לכר הדשא בזיגנל אידונה פארק לחצי גמר היורו נגד הולנד. האנגלים יחפשו להבטיח גמר יורו שני ברציפות במטרה סוף סוף לזכות בתואר ראשון מאז מונדיאל 1966, וביורו הראשון שלהם אי פעם.

הקפטן שחווה עונה יוצאת מן הכלל עם באיירן מינכן בפן האישי, אך ללא תואר קבוצתי עדיין בקריירה, ספג ביקורות רבות לאור היכולת שלו ושל חבריו לנבחרת שלושת האריות. הפרשן ושחקן העבר של נבחרת אנגליה, פיטר קראוץ', דווקא נחלץ לעזרתו וגם ערך השוואה מפתיעה, ועוקצנית, עם לא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדו.

"קיין לא נראה כמו שהוא בדרך כלל עד עכשיו ביורו", אמר קראוץ' על היכולת של קפטן הנבחרת. "הוא אחד השחקנים הטובים בנבחרת האנגלית בשנים האחרונות, וגם בעונה החולפת בבאיירן הוא כבש עשרות שערים, אבל כאן הוא פשוט לא מספיק טוב. הוא קילר, אני יוכל לכבוש מכל מצב גם בחצי הגמר וגם בגמר שאני מאמין שאנגליה תעלה אליו. הוא מלך שערי אנגליה בכל הזמנים, זה לא שהוא גם הלך לשחק בערב הסעודית כמו רונאלדו למשל, הוא ממשיך לכבוש שערים במועדונים הגדולים ביותר בעולם. הייתי ממשיך איתו בהרכב, אני חושב שהוא יכבוש עוד ביורו הנוכחי".

הארי קיין נבחרת אנגליה. רויטרס
קיבל גיבוי וזכה להשוואה עם רונאלדו. הארי קיין/רויטרס

המנצחת בין אנגליה להולנד תעפיל לגמר יורו 2024 שיתקיים ביום ראשון הקרוב (22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully