וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר פולג ואילי דולינסקי ממשיכים באליצור נתניה

9.7.2024 / 18:52

הקלע בן ה-24 שנבחר לחמישיית העונה של הליגה הלאומית ושחקן נבחרת העתודה בן ה-19 שנבחר לתגלית העונה, ימשיכו לעונה נוספת במדי הקבוצה. "היה חשוב לנו להשאיר את השלד של הקבוצה ולהעמיד קבוצה לוחמת"

דני אבדיה מגיע לראשונה למתחם של פורטלנד טריילבלייזרס/הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

השחקנים אילי דולינסקי ועומר פולג חתמו לעונה נוספת בשורות העולה החדשה לליגת העל, אליצור נתניה. פולג הקלע בן ה-24 ודולינסקי הפורוורד בן ה-19 הובילו את נתניה בעונה החולפת לעליית ליגה ולזכייה בגביע הליגה הלאומית.

פולג רשם במהלך עונת 2023/24 שורה סטטיטסית אישית של 15.6 נקודות, 4.5 ריבאונדים, 4.5 אסיסטים ו-1.6 חטיפות למשחק, ונבחר לחמישיית העונה של הליגה הלאומית.

"שמח ונרגש שעומר פולג ממשיך איתנו, עומר מביא איתו ייחודיות ווירטואוזיות יוצאת דופן, שחקן בעל פוטנציאל לפרוץ גם בליגת העל", אמר מאמן נתניה רובן נייברגר, "היה חשוב לנו להשאיר את השלד של הקבוצה מהעונה שעברה ולהעמיד קבוצה לוחמת ללא פשרות שאני בטוח שגם האוהדים יתחברו וימלאו את הארנה החדשה בכל משחק".

עומר פולג אליצור נתניה. יעל אמסילי, מנהלת ליגה לאומית Winner, אתר רשמי
"בעל פוטנציאל לפרוץ גם בליגת העל". עומר פולג במהלך גמר גביע הליגה הלאומית/אתר רשמי, יעל אמסילי, מנהלת ליגה לאומית Winner

דולינסקי עשה התקדמות גדולה בנתניה, כשנבחר לתגלית העונה בלאומית ונבחר למצטיין במסגרת גמר גביע הליגה לאומית, והוא ישחק במדי נבחרת העתודה.

"אילי הוא איש מקצוע מן המעלה הראשונה. בעונה האחרונה הוא התחיל תהליך משמעותי ושיפר אלמנטים נרחבים שהובילו להתקדמות משמעותית בהתפתחות שלו כשחקן שלם", אמר עוזר המאמן של הצהובים-שחורים, איתי שלח, על הישארותו של דולינסקי, "אני שמח מאוד שאנחנו נמשיך את המסע המשותף גם בעונה הקרובה ונתקדם יחד באותה הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully