וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגל שלהם - עיריית כפר סבא מפעילה תוכנית ייחודית לבני נוער

התוכנית בשיתוף ארגון "הגל שלי" היא לקידום הנוער בעיר, כחלק מחיזוק החוסן הקהילתי וסיוע למתמודדים עם טראומה. ראש העיר, רפי סער: "השנה האחרונה לוותה באתגרים והייתה מורכבת עבור התלמידות והתלמידים. התוכנית הזאת משלבת בילוי, גלישה והתמודדות עם אתגרים"

הגל שלי. יחצ,
הגל שלי/יחצ

עיריית כפר סבא מפעילה בימים אלה, באמצעות היחידה לקידום נוער, מחלקת הנוער במינהל קהילה, תוכנית ייחודית, במסגרתה כ-15 נערות ונערים בגיל תיכון מהעיר לוקחים חלק במהלך חופשת הקיץ בפרויקט מיוחד של היחידה לקידום נוער בכפר סבא, בשיתוף עם ארגון "הגל שלי".

"הגל שלי" הוא ארגון ארצי שמעניק הזדמנות אמיתית לנוער "לעלות על הגל", באמצעות תוכניות ייחודיות המשתמשות בגלישת גלים ככלי טיפולי וחינוכי.
במסגרת זו, אחת לשבוע, בני הנוער נפגשים במרכז החינוכי הדסה נעורים, ולומדים בעזרת שיח והתנסות מעשית בגלישה, על התמודדות עם אתגרים, איזון ועוד, בעזרתם של מדריכי התוכנית אלי שבו ושגיא אור.
בתום התוכנית, המשתתפים מקבלים תעודה מיוחדת, שפותחת להם את הדלת לבית החם של עמותת "מגדלור".

ראש העיר, רפי סער: "מאז נפתחה המלחמה, פיתחנו מגוון רחב של מענים לחיזוק החוסן הקהילתי לגילים ואוכלוסיות שונות, כאשר בתקופת חופשת הקיץ אנו מתגברים את הפעילות והמענים לבנות ובני הנוער הכפר-סבאיים. השנה האחרונה לוותה באתגרים והייתה מורכבת עבור התלמידות והתלמידים - אשר התמודדו עם מנעד רחב של רגשות. התוכנית הייחודית הזו, המשלבת בילוי, גלישה, התמודדות עם אתגרים ושיח - מאפשרת לנערות ולנערים לקבל כלים וחוזק נפשי - שילוו אותם גם בעתיד. נמשיך לתמוך בכל תושבינו ולחזק את הרוח והנפש של כולם".

חבר המועצה ומחזיק תיק קהילה, אמיר קולמן: "תוכנית הגל שלי היא פרויקט מדהים ומעצים, הנותן מענה לבנות ובני נוער החווים קשיים ומורכבויות. אני שמח על השותפות שלנו בפרויקט ומודה לצוות היחידה לקידום נוער במחלקת הנוער ולכל השותפים. 'כשהגלים מתחזקים - החזקים מתגלים'".

  • עוד באותו נושא:
  • כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully