וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מנסה לשכנע את ג'בונטה גרין להצטרף. לויד מתרחק

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 13:48

הצהובים מביעים עניין בשחקן שהיה בשיקגו בולס ומקווים שיצליחו לפתות אותו. בינתיים האופציה של מונאקו להשאיר את הגארד פגה, אך היא תציע לו חוזה מופחת

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

מכבי תל אביב ממשיכה להיתקל בקשיים בהרכבת הסגל לעונה הקרובה. אחרי שמספר מועמדים מובילים ירדו מהפרק לאחרונה, אחד נוסף עשוי לא להגיע. מדובר בג'ורדן לויד, שהפך למועמד בעדיפות עליונה מבחינת הצהובים בימים האחרונים.

האופציה של מונאקו להשאיר את הגארד המנוסה פגה אתמול, אבל על פי דיווחים בצרפת, היא מתכננת להשאיר אותו. לויד, כמו שחקן הפנים דונטה הול, אמור היה להרוויח העונה שכר גבוה שמגיע ל-1.7 מיליון יורו, לו מונאקו הייתה מממשת את האופציה המקורית להשאירו. כעת, אחרי שהאופציה תמה, באתר "BeBasket" מדווחים כי מונאקו תציע ללויד להישאר בשכר מופחת.

ג'ורדן לויד מונאקו. GettyImages
עוד אכזבה לקטש? ג'ורדן לויד/GettyImages

מונאקו הנחיתה הקיץ את ניק קלאתיס שישחק לצד מייק ג'יימס, שחתם על חוזה חדש בקבוצה. לויד, שסבל העונה מפציעות והחמיץ מספר רב של משחקים, יוכל להישאר בתפקיד פחות משמעותי מבעבר. אם לא יישאר, טוענים בצרפת - "מספר קבוצות יורוליג כבר הביעו בו התעניינות", כשמלבד מכבי תל אביב גם הכוכב האדום נמצאת בתמונה.

במקביל, העיתונאי מתאו אנדראני פרסם על התעניינות של מכבי תל אביב בג'בונטה גרין בן ה-30, שחקן שיקגו בולס בעונה האחרונה שהאלופה תנסה לשכנע לחזור לאירופה אחרי חמש שנים ב-NBA. לאחרונה האמריקאי-מונטנגרי הוזכר גם כמועמד לאולימפיאקוס.

גרין יצא ב-2019 מאולם הגרמנית לבוסטון סלטיקס וממנה המשיך לבולס. בעונה האחרונה שותף בתשעה משחקים כחלק מחוזה לעשרה ימים, קלע בממוצע 12.2 נקודות ב-25.6 דקות, לקח 7.4 כדורים חוזרים וכן חטף 1.1 כדורים וחסם 0.9 כדורים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully