וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מנסה לסגור את העברתו של מאור לוי

אחרי שיעקב שחר התאכזב מההצעה הראשונה שהגיש אבי לוזון עבור הקשר, צפויה בימים הקרובים שיחה נוספת. גורמים המעורים בפרטי העסקה מאמינים שיושג סיכום, טוקלומטי יעשה את הדרך ההפוכה למכבי חיפה?

מכבי פתח תקוה שנמצאת במחנה אימונים בפראבץ שבבולגריה, ערכה הערב משחק אימון שני במסגרת המחנה מול רדניצ'קי מהליגה הסרבית שהסתיים ב-1:1. עבור מחזיקת הגביע כבש לירן חזן בדקה ה-30. בפתח תקוה הביעו שביעות רצון מעבודת השחקנים והצוות המקצועי במסגרת המחנה, כאשר במועדון כבר מצפים למשחק אלוף האלופים, שייערך ביום שני הבא, ה-15 ביולי, נגד מכבי תל אביב בבלומפילד (20:00, ספורט1).

בכל הנוגע לנושא הרכש, המטרה המרכזית של המועדון היא לסגור סופית את עניין השארתו של הקשר מאור לוי לעונה נוספת. בימים הקרובים צפויים יושב ראש המועדון אבי לוזון ובעלי מכבי חיפה יעקב שחר לשוחח פעם נוספת, בנסיון לסגור את סכום ההעברה ומתווה העסקה שבמסגרתה יישאר לוי במדים הכחולים לבנים עונה נוספת, זאת לאחר שהשחקן הבהיר מספר פעמים לראשי הירוקים שהוא מעדיף לשחק במכבי פתח תקוה ולא לעבור למכבי נתניה.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

מאור לוי, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
לוי רוצה למכבי פתח תקוה, טוקלומטי יעשה את הדרך ההפוכה?/אתר רשמי, מכבי חיפה

שחר נותר מאוכזב מההצעה הרשמית הראשונה שהעביר לוזון, בגובה מיליון שקלים עבור חצי מכרטיסו של הקשר, אולם על פי ההערכות של גורמים המעורים בפרטים, המועדונים צפויים להגיע בסופו של דבר להסכמות.

ברקע המגעים בין שני המועדונים נמצאת גם אופציית הטרייד, שבמסגרתו יעבור עידן טוקלומטי ממכבי פתח תקוה - כך שמאור לוי יעשה את הדרך מהכרמל למלאבס, אבל מכבי חיפה היא זו שתכניס את היד עמוק לכיס כחלק מהעסקה האפשרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully