וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם הקרואטי אריאן מרסוליה סיכם לעונה במכבי יפו

קפטן ויטורול מליגת המשנה ברומניה סיים את חוזהו ויצטרף לקבוצה של אורי דוד: "שמעתי המון דברים טובים". הפועל עפולה צירפה בלם קולומביאני וגם את שלו דניאל, ג'פרי ניסמבאום חתם בהפועל כפר סבא

מכבי יפו הודיעה היום (שלישי) על צירופו של הבלם הקרואטי אריאן מרסוליה (26, 1.9 מטר), שסיכם את תנאיו במועדון לעונה הקרובה.

"אני מאוד שמח להצטרף למכבי יפו", אמר מרסוליה, "שמעתי המון דברים טובים על המועדון ועל העוסקים מסביב. מחכה בקוצר רוח לפגוש את הקהל ואני בטוח שנגיע לכל ליעדים שלנו ביחד העונה. היידה יפו".

מרסוליה החל את דרכו במחלקת הנוער של רייקה וליפו הוא מגיע מויטוריל מהליגה השנייה ברומניה, שם שימש כקפטן הקבוצה ואותה עזב עם סיום חוזהו. קודם לכן שיחק גם במולדתו קרואטיה, רוסיה, סרביה ומלטה.

אריאן מרסוליה, בלם מכבי יפו. מכבי יפו, אתר רשמי
מגיע למכבי יפו. מרסוליה/אתר רשמי, מכבי יפו

* הפועל עפולה השלימה את מכסת הזרים שלה עם הבלם הקולומביאני גוסטבו צ'ארה בן ה-28, שמגיע מקבוצת מוסטה המלטזית. הוא מצטרף לחלוץ הקונגולזי ריצ'רד קולה אמבומבו ולקשר הניגרי דייויד נאזים. גם החלוץ בן ה-22 שלו דניאל חתם בעפולה אחרי ששיחק בבני יהודה.

* הפועל כפר סבא החתימה את המגן בן ה-30 ג'פרי ניסמבאום, שעזב את הפועל עכו אחרי ארבע עונות ומתאחד גם הוא עם מאמנו אלון זיו. "גאה להגיע למועדון כמו הפועל כפר סבא", אמר לאחר החתימה. "מחכה להוכיח במגרש ולשמח את האוהדים".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully