וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שת"פ חדש בין רשת מלונות דן למרתון ישראל

רשת מלונות דן בשיתוף פעולה עם חברת מרתון ישראל, במסגרתו תעניק חסות למרוץ הבוז'ולה ולמרתון המדברי הבינלאומי אילת. במסגרת השת"פ, מלונות דן יהיה המארח הרשמי של המרתונים והאצנים שישתתפו בו מהארץ והעולם

מלון דן אילת. סיון פרג',
מלון דן אילת/סיון פרג'

רשת מלונות דן יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת מרתון ישראל, במסגרתו תעניק חסות למרוץ הבוז'ולה ולמרתון המדברי הבינלאומי אילת.

במסגרת השת"פ, מלונות דן יהיה המארח הרשמי של המרתונים והאצנים שישתתפו בו מהארץ והעולם. כמו כן, יוצעו חבילות מיוחדות עם הטבות ותכנים בלעדיים למשתתפים במרתונים בבתי המלון של הרשת.

לקראת מרוץ הבוז'ולה, תוצע לרצים חבילת אירוח במלון link hotel&hub בתל אביב, בתאריכים: 19-21/9, הכוללת את אירוע הבוז'ולה המרכזי בנוכחות נשיא הבוז'ולה בצרפת אלן בואי, נציגות שגרירות צרפת בישראל, מפגש עיתונאים ומבקרי יין ישראלים וכמובן טעימות יין.

כמו כן, לרצים תהיה פריסה במלון לפני היציאה למרוץ במועצת גזר ולאחר המרוץ יוצעו אימוני יוגה/מתיחות/פילאטיס, תיערך קבלת שבת מוסיקלית ומשתה בהשראת הבוז'ולה בצרפת ולקינוח הקרנה בכורה חגיגית של הסרט ממרוץ הבוז'ולה.

לכל החבילות לחצו כאן

המרתון המדברי אילת. מרתון ישראל,
המרתון המדברי אילת/מרתון ישראל

עלויות חבילת האירוח במלון link hotel&hub בתל אביב למשתתפים במרוץ הבוז'ולה: מחיר לחדר יחיד ללילה - 700 שקל, על בסיס לינה וארוחת בוקר. מחיר לחדר זוגי ללילה - 750 שקל, על בסיס לינה וארוחת בוקר.

לקראת המרתון המדברי הבינלאומי אילת, יוצעו לרצים חבילות אירוח במלונות דן בעיר (דן אילת, דן פנורמה ונפטון) בתאריכים: 28-30/11, הכוללות: תדריך והשתתפות באירוע הפתיחה החגיגי למרתון, ארוחות מותאמות לרצים ומסיבה עם הקרנת הסרט של המרתון.

עלות חבילת אירוח, בתאריכים: 28-30/11, במלונות דן פנורמה ונפטון אילת למשתתפים במרתון המדברי - 2200 שקל על בסיס לינה וחצי פנסיון.

  • עוד באותו נושא:
  • מרתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully