וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פורטלנד רדפה אחרי אבדיה שנים. הוא יהיה שחקן מפתח"

המקום המרכזי שמיועד על המגרש והתפקיד החשוב שיקבל כ"ותיק-צעיר" בחדר ההלבשה: אחרי שהוצג, כתב הבלייזרס מגלה פרטים חדשים

דני אבדיה מגיע לראשונה למתחם של פורטלנד טריילבלייזרס/הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

אחרי שהוצג כשחקן פורטלנד, באורגון חושפים פרטים חדשים על המניעים של הבלייזרס מאחורי העסקה שהנחיתה את דני אבדיה בקבוצה, ומשוכנעים: הוא עומד להפוך לשחקן מפתח.

"אבדיה שחקן שהבלייזרס רצו כבר במשך שנים", סיפר אמש כתב הקבוצה דני מראנג. "הוא משתפר בכל עונה, הוא שיפר את הקליעה שלו, הוא אחד הפורוורדים הריבאונדרים הטובים בליגה. הוא שחקן מסוג מיוחד מאוד ב-NBA, וההגעה שלו היא דבר עצום עבור הבלייזרס".

לדבריו, בפורטלנד "רואים את דני כשחקן משמעותי מאוד לעתיד. הוא פותר הרבה בעיות לקבוצה הזאת, ולכן שילמו עליו מחיר יחסית גבוה".

גם באתר הרשמי כבר מתייחסים לאבדיה כשחקן בכיר לכל דבר ועניין. "פורטלנד מאושרת מבואו של אבדיה. היא קיבלה שחקן מהסוג שהיא צריכה שרק מתחיל להגיע לשיאו. עם הסייז, הגיוון ההגנתי, האופי התחרותי והקליעה המשתפרת - קל לדמיין את אבדיה הופך לצד סקוט הנדרסון, שיידון שארפ ודונובן קלינגן לשחקן מפתח בסגל הצעיר והמתפתח של הבלייזרס", כתבו שם הלילה.

דני אבדיה לצד שחקן פורטלנד טרייל בלייזרס, סקוט הנדרסון. האתר הרשמי של פורטלנד בלייזרס, אתר רשמי
חבר חדש. אבדיה לצד סקוט הנדרסון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פורטלנד בלייזרס

אבדיה עשוי להפוך לדמות חשובה לא רק על הפרקט, אלא גם בחדר ההלבשה. "הניסיון שאבדיה צבר בוושינגטון יהפוך אותו לדמות חשובה בחדר ההלבשה. כמו וושינגטון, גם פורטלנד נמצאת בעיצומו של תהליך בנייה מחדש ומעדיפה שיפור עתידי על פני ניצחונות בהווה. הסטטוס של אבדיה כ'ותיק-צעיר', יהפוך אותו לחלק חשוב בהתפתחות של הבלייזרס לצעד הבא שלה", נכתב באתר הרשמי.

לסיכום, צוין כי "הקשיחות והתחרותיות של אבדיה הן שתיים מהתכונות שגרמו לבלייזרס לוותר בשבילו על מלקולם ברוגדון לצד שתי בחירות סיבוב ראשון בדראפט. עבר הרבה זמן מאז שהיה לפורטלנד שחקן כמו אבדיה בעמדת הפורוורד, וזה כנראה מחיר שהיה צריך לשלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully