וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ' נגד הקהל: "מכיר את הטריקים, אתם לא יכולים לגעת בי"

אחרי הניצחון על הולגר רונה בדרך לרבע הגמר בווימבלדון, הסרבי עקץ את הצופים בריאיון חריג: "כשעוברים את הגבול אני מגיב"

מחוץ לקווים, 7.7/עריכת וידאו: נתי ברנד

נובאק ג'וקוביץ' העפיל אמש (שני) לרבע גמר טורניר ווימבלדון בזכות 3:6, 4:6, 2:6 מרשים על הולגר רונה, אבל בבוקר שאחרי המשחק הכותרות לא עוסקות בניצחון המוחץ של הסרבי, אלא במה שהיה לו להגיד לקהל במגרש המרכזי בלונדון בסיום המשחק.

במהלך המשחק הקהל עודד את רונה ומהיציעים נשמעו לא מעט קריאות בעד הדני, אותן ג'וקוביץ' פירש כשריקות בוז נגדו - הקהל צעק "רוווווונה", והסרבי חשב שאלה קריאות בוז לעברו. לכן, כשהמיקרופון היה בידו אחרי הניצחון, פנה לקהל ואמר: "לכל האוהדים שבחרו שלא לכבד שחקן טניס, הפעם זה אני, אני מאחל לכם לילה טוווווווב. לילה טוווווווווב, לילה טווווווווב. לילה טוב לכולכם", אמר במפתיע.

ג'וקוביץ' העביר את המסר גם באמצעות הרשתות החברתיות

המראיין על משטח הדשא ניסה להרגיע את ג'וקוביץ', אבל הוא לא השתכנע שהאוהדים בסך הכל עודדו את יריבו: "כן, אני יודע שהם עודדו את רונה, אבל זה גם היה תירוץ כדי לעשות בוז. אני מכיר את כל הטריקים. שיחקתי כבר במגרשים הרבה יותר עוינים, אתם לא יכולים לגעת בי", אמר בעקיצה נוספת והקהל שוב הגיב בקריאות לרונה.

במסיבת העיתונאים כעבור שעה קלה הוסיף המדורג 2 בעולם: "אני לא יודע אם המארגנים יכולים לעשות משהו בנדון, האוהדים רכשו כרטיסים מכספם ויש להם זכות לעודד את מי שהם רוצים ובדרך שהם רוצים. זה חלק מהספורט ואני מכבד את זה. אוהבי הטניס האמיתיים מעריכים אותנו וזכותם לבחור בעד מי הם בכל משחק. כשעוברים את הגבול אני מגיב ואחרי המשחק אמרתי את מה שאמרתי".

רונה, אגב, התייחס לאירוע גם כן: "אני יודע שהקהל קרא בשמי ואני לא חושב שזה השפיע על המשחק, יכול להיות שזה היה עידוד שעזר לשנינו. זה התחיל כבר במפגש בינינו בארצות הברית, שם קראו בשמי וזה היה נשמע קצת כמו בוז. כולנו יודעים שזה מה שקרה ושהם קראו בשם שלי. הם גם עודדו אותו בנקודות טובות, זה בסך הכל היה אירוע נחמד במגרש המרכזי והוא פשוט היה יותר טוב ממנ במשחקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully