וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילסון רוצה לחזור. מכבי תל אביב נוטה להסכים

שחקן הכנף סיפר לחבריו בקבוצה שהוא מעוניין בפניית פרסה ונחוש לשים מאחוריו את המשבר. בקבוצה נוטים לקבל אותו בחזרה ויקבלו החלטה סופית ב-24 השעות הקרובות. יחבור לשחקנים בישראל?

תקציר משחק הכנה: מכבי תל אביב - רוך חוז'וב 0:5/ספורט1

מילסון צפוי לשוב לפעילות במכבי תל אביב בסוף השבוע הקרוב עם חזרת הקבוצה ממחנה האימונים בפולין. שחקן הכנף של הקבוצה, שהחרים את מחנה האימונים, מעוניין בפניית פרסה וחזרה לקבוצה וסיפר על כך לחברים במכבי תל אביב, כפי שפרסמנו כאן אמש. מילסון גם העלה אתמול לאינסטגרם וידאו שלו במדי מכבי תל אביב ואותת שהוא רוצה לשים מאחוריו את המשבר.

אלא שלצד הרצון של מילסון לשלום בית, יש גם את הצד של מכבי תל אביב. מילסון בחר בצורה חד צדדית להבריז ממחנה האימונים של מכבי תל אביב. הוא ניהל מגעים עם מועדונים אחרים ופגע בהכנות של מכבי תל אביב למוקדמות ליגת האלופות. כל אלה לא משרתים את רצונו לחזור ולא מסייעים למכבי תל אביב לקבל החלטה חיובית בעניין. אלא שלצד כל זה, קיימת במועדון גם נטייה לסיים את הפרשה ולקבל את השחקן בחזרה ו-24 השעות הקרובות אמורות להכריע בעניין.

מילסון מכבי תל אביב. אריאל שלום
נסללה הדרך חזרה? מילסון/אריאל שלום

אם מכבי תל אביב תחליט לסגור את הסיפור, היא כנראה תרצה שמילסון יסביר את התנהגותו גם ברמה התקשורתית. השחקן נמצא בפורטוגל ומחכה להחלטה של המועדון וזו כאמור צריכה להתקבל לקראת סיום המחנה של מכבי תל אביב מחר בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully