וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההנהלה החליטה": זאק הנקינס נפרד מהפועל ירושלים

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 0:09

הסנטר שעזב את ישראל לקראת סיום העונה שעברה ולא חזר כתב: "המועדון היה חשוב לי, התפתחתי בו כשחקן וכאדם. אתפלל לשלום בישראל"

דני אבדיה מגיע לראשונה למתחם של פורטלנד טריילבלייזרס/הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

שחקן הפועל ירושלים זאק הנקינס עזב את ישראל לארצות הברית באפריל שעבר, ולא שב לסיום העונה. הערב נפרד מהמועדון ברשתות החברתיות, וכתב: "לאוהדי הפועל. אם צפיתם בי משחק, אתם יודעים שאני נותן הכל על הפרקט. אני לא טוב בכדורסל בזכות הכישורים שלי, אני פשוט שופך את לבי על הפרקט ונותן יותר מאשר השחקן היריב. עשיתי את אותו הדבר פה, במקום שראיתי כבית, בשנתיים האחרונות. המועדון נתן לי הזדמנות, והאוהדים המדהימים שפכו את לבם לא פחות ממני.

"לצערי, ההנהלה החליטה שהזמן שלי אתכם הגיע לסיומו. אני יודע מה הפועל מייצגת. במהלך העונה הסוערת, עשיתי את המיטב כדי לעמוד בסטנדרטים. כאבתי עם האוהדים לאור החדשות, ערכנו פגישות עם סמל הפועל על החזה שלנו. כל כך שמחנו לחזור לאולם ולהרגיש את האנרגיה אחרי כל כך הרבה זמן בחוץ".

זאק הנקינס, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
אומר שלום. הנקינס/דני מרון

הסנטר האמריקאי הוסיף וסיכם: "הפועל היתה חשובה לי, כפי שאני יודע שהיא חשובה לכם. תודה לכל האוהדים ולקהילה שחיבקה אותנו. תודה לכל האנשים שאירחו אותי ואת אשתי לשבת. תודה לאלה שהיה להם אכפת מאיתנו, אפילו יותר מכדורסל. תודה לארגון הפועל ירושלים שנתן לי הזדמנות לשחק ברמה כל כך גבוהה ולהתפתח כאדם וכשחקן. זה היה בית מדהים בשנתיים הללו. נמשיך להתפלל לשלום בישראל. יאללה הפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully