וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא הפיתרון": בצרפת חלוקים לגבי ספסול גריזמן

ז'רום רוטן טוען כי דשאן עושה עוול לשחקן אתלטיקו, דוגארי: "הוא קיבל את הצ'אנס שלו ולא לקח. עדיף לפתוח עם דמבלה" (22:00, ספורט1)

תקציר רבע גמר היורו: צרפת - פורטוגל 3:4 בפנדלים/ספורט1

לפי הערכות בצרפת, אנטואן גריזמן שאכזב עד כה ביורו 2024 ישלם הערב (שלישי, 22:00, ספורט1) את מחיר היכולת החלשה ויירד לספסל של דידייה דשאן בחצי הגמר מול ספרד - והדעות על כך חלוקות.

"האם צריך לספסל את גריזמן? לא, כי אין לנו מחליפים", חרץ שחקן העבר ז'רום רוטן. "המחליפים לא היו יעילים במיוחד. צריך להטיל ספק בנוגע לכל שחקני ההתקפה, גריזמן הוא אחד מהם אבל יש גם אחרים. הפיתרון הוא לא להחליף אותו לטובת עוסמאן דמבלה - כבר ראינו את זה נגד פולין, גריזמן היה בחוץ, היינו לא מספיק מסוכנים מול נבחרת שכבר הודחה. למה דשאן מתעקש לשים אותו כל כך מקדימה, ולא בקישור? למה לא להחזיר אותו לקישור?"

כריסטוף דוגארי טען שאם גריזמן אכן מתוכנן לפתוח באגף ימין של ההתקפה (בהנחה שאגנולו קאנטה, אורליאן טשואמני ואדריאן ראביו יפתחו בקישור), עליו לפנות את המקום לדמבלה: "היתרון איתו היא שאתה יודע למה אתה מצפה. אין הפתעות. גריזמן קיבל את הצ'אנס שלו ולא לקח. חבל. אנחנו בחצי הגמר מול יריבה עדיפה, ונצטרך למצוא פיתרונות ולכבוש שערים. אסור לפתוח עם גריזמן באגף ימין, בואו נשים את דמבלה".

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

אנטואן גריזמן, דידייה דשאן, נבחרת צרפת. Chris Brunskill/Fantasista, GettyImages
דשאן יספסל את גריזמן?/GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

במסיבת העיתונאים אמש נדרש ראביו ליכולתו של שחקן אתלטיקו מדריד ואמר: "כולנו מופתעים, כי ברור לנו למה הוא מסוגל. כולנו זוכרים מה הוא עשה במונדיאל, כשהיה בשיאו. אולי פיזית הוא לא במצב מושלם. אנחנו מצפים ממנו ליותר, כי הציפיות שלנו ממנו מאוד גבוהות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully