וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך לספסל את קיין, זה כמו מקרה רונאלדו בפורטוגל"

לא מעט פרשנים ושחקני עבר באנגליה קוראים לסאות'גייט לבצע שינוי דרמטי: "קיין נראה כמו צל של עצמו", "יש מספיק מחליפים איכותיים"

תקציר רבע גמר יורו 2024: אנגליה - שוויץ 3:5 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות)/ספורט1

היכולת המאכזבת - החל משלב הבתים, דרך שמינית הגמר ועד רבע הגמר - הביאה את הפרשנים באנגליה לקרוא לגארת' סאות'גייט לבצע שינויים בהרכב ובמערך כמעט מדי משחק. המאמן המעט שמרן אכן עשה זאת מפעם לפעם, וכעת יש בממלכה קולות שקוראים לו לזעזע את המערכת עוד יותר - ולספסל את הארי קיין, לא פחות ולא יותר, בחצי הגמר מול הולנד (רביעי, 22:00, ספורט1).

"הוא נראה כמו צל של עצמו לאורך הטורניר, אולי בגלל פציעה או עומס", כתב זיני בוסוול ב"סקיי". "כך או כך, צריך להעיר אותו איכשהו, וירידה נדירה לספסל יכולה לעשות זאת". מי שצריך לפתוח במקומו, טען, הוא לא אייבן טוני שעלה לא רע מהספסל - אלא דווקא אולי ווטקינס: "הוא לא קיבל הרבה דקות, אבל הגיוני לפתוח מישהו שיכול לרווח את ההגנה ולאפשר מרווחים לפיל פודן וג'וד בלינגהאם, שבינתיים סבלו מכך שקיין יורד הרבה לאחור. את טוני צריך לשמור לסיום, ואולי לפנדלים".

שחקן הנבחרת לשעבר ויין ברידג' הוסיף: "זו תהיה הצהרה גדולה, אבל אם אתה גגארת' - האם אתה באמת יכול לספסל אותו? הייתי שמח מאוד לראות את טוני או ווטקינס מקבלים הזדמנות גדולה יותר. אם הייתם שואלים אותי האם לספסל את הארי או לא, כנראה שהייתי אומר כן ופותח עם טוני. אבל אם הייתי בנעליים של סאות'גייט, זו היתה החלטה קשה מאוד לקבל".

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

ויש גם מי שחושב שאנגליה נקלעה לסוגיה דומה לזו בה היתה נבחרת פורטוגל עם כריסטיאנו רונאלדו, לא פחות. "זה ברור שקיין לא בשיאו, אני מבין שהוא הקפטן, אבל נראה שהוא לא בכושר", אמר שחקן העבר ג'יימי אוהרה. "זה כמו עם פורטוגל - אתה משאיר את רונאלדו על המגרש רק בגלל שהוא רונאלדו ומקווה שהוא יעשה משהו. יש לנו שחקנים איכותיים על הספסל - אולי ווטקינס, אייבן טוני, קול פאלמר על הספסל. יש לנו גם שחקנים שיבעטו פנדל, לא צריך את קיין בשביל זה. אני הייתי מספסל אותו".

"זה לא הולך לקרות", טען גארי נוויל. "הארי אחד המנהיגים שלנו, אחד השחקנים הגדולים בתולדות הנבחרת. אין ספק שהוא רחוק משיאו, אבל גם הנבחרת ומי שמקיף אותו לא ממש טובים. הוא לא נראה כמו עצמו, לא מספיק חד, אבל לדעתי רק פציעה תמנע את הכללתו בהרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully