וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרבה ספורטאים שהיו חברים שלי לא רוצים לדבר איתי"

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 13:25

פיטר פלצ'יק חשף את המציאות החדשה בעולם הספורט אחרי ה-7 באוקטובר, ולפני פריז 2024: "חברים סירבו ללחוץ את ידי. יהיו פרובוקציות"

שיא העולם בקפיצה לגובה של ירוסלבה מהוצ'יך האוקראינית/ספורט1

18 יום נותרו עד טקס הפתיחה של אולימפיאדת 2024 בפריז, ואחת המשימות הגדולות והסבוכות ביותר של המארגנים תהיה להבטיח את שלומה של המשלחת הישראלית. לפי "ג'ואיש אינסיידר", תקציב האבטחה של המשלחת הישראלית עצמה הוכפל, כשנשיא הוועד האולימפי הבינלאומי תומאס באך הבטיח כבר במרץ כי הוא מתכוון לנקוט ב"אמצעים מיוחדים" כדי להבטיח את שלומם של הספורטאים.

פיטר פלצ'יק, שביחד עם אנדי מורז יהיה נושא הדגל של המשלחת הישראלית, סיפר: "יש הרבה מאוד אנשים שידאגו לנו ויוודאו שנרגיש בטוחים. כל הצוות הוא מדהים, ואין לנו מה לדאוג. כולנו רק מתכוננים למשחקים עצמם". בכתבה צוטט גם איתן בן דוד, בעבר מ"מ היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל, שהוסיף והבטיח כי הספורטאים והמאמנים יזכו ל"רמה הגבוהה ביותר של האבטחה הקיימת" - כשם שהיה עם עדן גולן באירוויזיון האחרון.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

פיטר פלצ'יק ג'ודאי ישראלי. KARIM JAAFAR/AFP, GettyImages
לא חושש מדבר. פלצ'יק/GettyImages, KARIM JAAFAR/AFP

למרות הדברים הללו, הספורטאים עצמם צפויים להיתקל במחאות כאלה ואחרות בשבועות הקרובים. פלצ'יק, שאמור היה לפגוש יריב מצרי לפני כחודש וחצי אך זה בחר שלא לעלות למשטח מולו, הודה: "הרבה ספורטאים שהיו חברים שלי כבר לא רוצים לדבר איתי או ללחוץ את ידי. אני משוכנע שיהיו עוד פרובוקציות, אבל מנסה להתרכז בעניין המקצועי ופשוט להתחרות. אנסה פשוט להיות שם, לנצח ולייצג את המדינה שלי בצורה הטובה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully