וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייריס אסנטה חתם במכבי תל אביב: "מצפה לזכות בתארים"

8.7.2024 / 22:15

הבלם ההולנדי בן ה-22 (1.88 מטר), שיכול לשחק גם כמגן ימני, השלים את מעברו מדן האג מליגת המשנה לאלופת ישראל והפך לרכש הראשון בעידן ז'ארקו לאזטיץ'. חתם לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת: "בואו נעשה מהעונה הזאת עונה מוצלחת"

תקציר משחק הכנה: מכבי תל אביב - רוך חוז'וב 0:5/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה הערב (שני) על שחקן הרכש הראשון שלה בעידן המאמן ז'ארקו לאזטיץ' וזהו ההולנדי טייריס אסנטה בן ה-22, בלם שיכול לשחק גם כמגן ימני. אסנטה נחת בישראל, השלים את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזהו לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת.

בהולנד דווח כי אלופת ישראל תשלם עבורו כחצי מיליון יורו לפני בונוסים שיוכלו להקפיץ את שווי העסקה ל-750 אלף יורו וכן שאסנטה העדיף את הצעתה של מכבי תל אביב על פני זו של גלאטסראיי הטורקית. אלופת ישראל למעשה תעניק לו הזדמנות ראשונה לשחק בליגה בכירה - אסנטה שיחק בליגה הרביעית בהולנד, ממנה התקדם לדן האג מליגת המשנה בקיץ 2021 ובשורותיה שיחק בשלוש השנים האחרונות. בשנה שעברה הוא גם ערך הופעה בודדת בנבחרת הולנד עד גיל 21.

לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות במועדון וחתם על החוזה אמר אסנטה שיילבש את הספרה 6 בגב החולצה לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני מאוד שמח להיות כאן ולהצטרף למועדון הגדול בישראל. אני מצפה כבר לשחק לעיני האוהדים של מכבי בבלומפילד וכן לזכות בעוד תארים. בואו נעשה מהעונה הזאת עונה מוצלחת".

בן מנספורד עם טייריס אסנטה, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הרכש הראשון של מכבי תל אביב בעידן לאזטיץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

צפו בביצועיו של אסנטה בהולנד

הופעת הבכורה של אסנטה עשויה להיות במשחק אלוף האלופים ביום שני הבא (15.7, 20:00, ישיר בספורט1) מול מכבי פתח תקוה באצטדיון בלומפילד. שבוע לאחר מכן צפויה מכבי תל אביב להתמודד עם סטיאווה בוקרשט הרומנית בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully