וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייריס אסנטה נחת בישראל לקראת המעבר למכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 20:41

הבלם/מגן ימני בן ה-22 הגיע ארצה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את מעברו לאלופת ישראל. בהולנד מפרסמים שדן האג תקבל עבורו חצי מיליון יורו ושהוא סירב להצעה מגלאטסראיי. פערים במו"מ עם מוסא ג'נפו

תקציר משחק הכנה: מכבי תל אביב - רוך חוז'וב 0:5/ספורט1

מכבי תל אביב קרובה לרכש הראשון שלה בעידן ז'ארקו לאזטיץ': הבלם/מגן ימני טייריס אסנטה על סף חתימה. אסנטה כבר אתמול (ראשון) סיכם על עזיבת דן האג מליגת המשנה בהולנד והיום נחת בישראל במטרה לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את מעברו לאלופת ישראל.

אסנטה יירכש על ידי מכבי תל אביב תמורת חצי מיליון יורו על פי דיווח בהולנד, עסקה שהבשילה לכדי סיכום אחרי שהבלם העדיף את הצעת הצהובים על פני זו של גלאטסראיי הטורקית. בעונה שעברה הוא שיחק לא מעט באגף ימין במערך של שלושה בלמים ומכיוון שיכול לשחק הן כבלם והן כמגן ימני, יענה על הצורך של מכבי תל אביב לחזק את ההגנה אחרי שנפרדה הקיץ מהבלמים דריק לוקאסן ואנריק סבוריט, כן עזב אותה עוד באמצע העונה שעברה המגן הימני איבן מאסון מבלי שצורף מחליף והקפטן הוותיק שרן ייני פרש לפני מספר שבועות.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

צפו בביצועיו של אסנטה

אסנטה בן ה-22 מתנשא לגובה של 1.88 מטר, נולד בהאג החל את דרכו כשחקן צעיר בפיינורד, אבל לא הצליח להשתלב ובסופו של דבר עזב בגיל נוער לקוויק דן האג מהליגה הרביעית. ביולי 2021 חתם בדן האג ושיחק איתה בליגת המשנה בהולנד בשלוש השנים האחרונות. באוקטובר שעבר ערך את הופעתו הראשונה והיחידה בנבחרת הולנד עד גיל 21.

במקביל נמשכים המגעים עם מוסא ג'נפו, שבשלב זה מתקשים הצהובים להגיע עמו לסיכום. הבוקר פורסם כי הושג סיכום עם סטנדרד ליאז' על מעברו, אך עם השחקן יש פערים גדולים בכל הנוגע לשכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully