וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שואו מגן על סאות'גייט ומצהיר: "אני יכול לפתוח בחצי הגמר"

מגן נבחרת אנגליה, שזומן ליורו על אף שהיה פצוע ורק ברבע הגמר שותף לראשונה, הסביר: "התכנון היה שאחזור בשלב הבתים". ומה היה לו לומר על המאמן המושמץ?

תקציר רבע גמר יורו 2024: אנגליה - שוויץ 3:5 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות)/ספורט1

נבחרת אנגליה ובעיקר מאמנה גארת' סאות'גייט ספגו שלל ביקורות לאורך יורו 2024, אבל עוד לפני היכולת הרעה, הקיבעון המחשבתי במהלך המשחקים והניצחונות הדחוקים, הביקורת הגדולה ביותר ככל הנראה הייתה בעניינו של המגן השמאלי לוק שואו - המגן השמאלי הטבעי היחידי שזומן ליורו, אבל כלל לא היה זמין עד השבוע שעבר. בהיעדרו של שואו, שברבע הגמר מול שוויץ עלה מהספסל ל-42 דקות (כולל הארכה), שיחק קירן טריפייר בצד שמאל - על אף שהוא בכלל מגן ימני.

לקראת חצי הגמר מול הולנד ביום רביעי (22:00, ספורט1), שואו, ככל הנראה, יעלה לראשונה בהרכב של סאות'גייט. "אני כשיר ויכול לשחק 90 דקות", אמר היום המגן שהתראיין לכלי התקשורת, "זו החלטה של גארת' אם אהיה בהרכב או לא. אני מרגיש טוב".

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

שחקני נבחרת אנגליה בפנדלים נגד שוויץ. GettyImages
שואו ושחקני הנבחרת בפנדלים נגד שוויץ/GettyImages

שואו, שנפצע במנצ'סטר יונייטד בחודש פברואר ומאז ועד רבע גמר היורו כלל לא שיחק, נשאל גם על כך ואמר: "עברתי ארבעה חודשים מאוד קשים. התוכנית הייתה שאחזור למשחק השני או השלישי בשלב הבתים ביורו, אבל לצערי זה לקח יותר זמן. עכשיו אני בסדר ומרגיש טוב.

"אני לא מבין את הביקורת נגד גארת'", המשיך שואו, "מה שהוא עשה עבור אנגליה הן כשחקן והן כמאמן...הוא לקח אותנו לרמה אחרת, כזו שלא הגענו אליה בעבר. אין מאמן שהצליח איתנו כמוהו ואנחנו השחקנים מאוד אוהבים אותו, הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים, מאפשר לנו לצאת לדשא ולהיות הכי טובים. הוא הראה המון כבוד ואמון בכך שזימן אותי ליורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully