וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדבדב גבר על סינר, ויפגוש את אלקראס בחצי גמר ווימבלדון

הרוסי השלים נקמה מול המדורג 1 בעולם וניצח ב-5 מערכות, ויפגוש את האלוף שחזר מפיגור וניצח את טומי פול. וקיץ' עלתה לראשונה לחצי הגמר ותפגוש את פאוליני

מחוץ לקווים, 7.7/עריכת וידאו: נתי ברנד

שלב רבע הגמר בווימבלדון נפתח היום (שלישי) עם שני המשחקים הראשונים בגברים ובנשים.

תמונת חצי הגמר
גברים
דניל מדבדב (רוסיה, 5) - קרלוס אלקראס (ספרד, 3)
מוזטי/פריץ - דה מינור/ג'וקוביץ'

נשים
דונה וקיץ' (קרואטיה, 37) - ג'זמין פאוליני (7, איטליה)
אוסטפנקו/קרייצ'יקובה - ריבאקינה/סביטולינה

דניל מדבדב טניסאי רוסי. HENRY NICHOLLS/AFP, GettyImages
שמר על קור רוח. מדבדב/GettyImages, HENRY NICHOLLS/AFP
יאניק סינר טניסאי איטלקי. רויטרס
כבר נראה גמור, חזר - אבל נכנע. סינר/רויטרס

גברים

יאניק סינר (1, איטליה) - דניל מדבדב (5, רוסיה) 6:7 (7), 6:4, 7:6 (4), 2:6, 6:3

ניצחון מרשים למדבדב על המדורג ראשון בעולם: אחרי 4 שעות בדיוק וחמש מערכות הפכפכות, הרוסי השלים ניצחון על האיטלקי, שבמהלך המשחק כבר ביקש טיפול ונראה חלש פיזית, אבל הצליח להתאושש ולכפות מערכה חמישית. לצערו, במערכה האחרונה הרוסי ניצח בצורה משכנעת, וניצח למרות הקהל המעט עוין.

עד כה סינר ניצח בכל תשעת משחקיו בעונת הדשא, כולל זכייה בטורניר האלה, ועלה כפייבוריט, אבל מדבדב היה יציב ברגעי ההכרעה, וסיים עם 55 ווינרים, כולל שבירה מהירה בפתיחת המערכה האחרונה ויתרון שעליו שמר עד לסיום.

מדבדב כזכור נכנע השנה לסינר בגמר אליפות אוסטרליה, וכעת סגר עמו חשבון כדי להתקרב צעד נוסף לזכייה בגרנד סלאם שני בקריירה, כשהוא עולה מולו למאזן 5:7. סינר אומנם הכה 17 אייסים, וזכה ביותר נקודות (164 מול 160), אבל כעת הרוסי יחכה למנצח בין אלקראס לפול.

קרלוס אלקראס (3, ספרד) - טומי פול (12, ארה"ב) 7:5, 4:6, 2:6, 2:6

בהופעת הבכורה שלו במעמד רבע הגמר, האמריקאי פתח מצוין מול אלוף ווימבלדון המכהן, לקח את המערכה הראשונה והוביל 5:7, ו-0:2 במערכה השנייה - אבל מאותו רגע הספרדי השתלט לחלוטין על המשחק, זה ב-18 מתוך 24 המשחקונים הבאים והעפיל לחצי גמר שישי שלו בגרנד סלאם - רק לבוריס בקר ומאטס וילאנדר רשמו יותר בגילו.

פול, שזכה לפני שבועיים בטורניר קווינס והפסיד רק פעם אחת ב-11 משחקיו על דשא העונה עד הערב, נכנע ליכולת נהדרת של הספרדי, שרק הולך ומשתפר ככל שהטורניר מתקדם. אלקראס, שניצח ב-39 מ-42 משחקיו האחרונים בגרנד סלאם, אמר בסיום על יריבו מדבדב: "הוא שחקן נהדר, אם הוא ניצח את סינר הוא בכושר נהדר, ואני מקווה שאשיג מול את התוצאה כמו בשנה שעברה. יהיה קשה, אבל איהנה מזה".

קרלוס אלקראס. רויטרס
קשוח. אלקראס/רויטרס
דונה וקיץ' טניסאית קרואטית. רויטרס
הישג השיא שלה. דונה וקיץ'/רויטרס
ג'זמין פאוליני טניסאית איטלקייה. רויטרס
350 אלף ליש"ט ב-58 דקות עבודה. פאוליני/רויטרס

לולו סון (ניו זילנד) - דונה וקיץ' (קרואטיה) 5:7, 6:4, 6:1

חצי גמר ראשון בקריירה לטניסאית הקרואטית בת ה-28, שידעה להיחלץ מפיגור בדרך להישג השיא שלה וסגרה עניין אחרי שעתיים ושמונה דקות. הניו זילנדית המפתיעה, שהייתה על סף הדחה עם נקודת משחק לרעתה בסיבוב המוקדמות השני ועשתה מסע קסם כראשונה ממדינתה שמגיעה לרבע גמר ווימבלדון, פתחה מצוין עם שבירה ברגע קריטי במערכה הראשונה, אבל נשברה בסיטואציה דומה במערכה השנייה ושוב אחרי שהצילה נקודת מערכה. וקיץ' ניצלה את המומנטום, שברה פעמיים במערכה השלישית ודהרה לניצחון.

ג'זמין פאוליני (7, איטליה) - אמה נבארו (19, ארה"ב) 2:6, 1:6

האיטלקייה שניצבת בדירוג הגבוה ביותר שלה בקריירה חווה פריחה מאוחרת בגיל 28, והיום המשיכה את הימים הקסומים שלה כשהרוויחה 350 אלף ליש"ט ב-58 דקות עבודה! ברולאן גארוס בחודש שעבר היא נעצרה רק בגמר על ידי איגה שביונטק, והיום כם בווימבלדון קבעה הישג שיא אישי, עם ניצחון קל על נבארו (שרשמה הופעת בכורה בשלב שמונה האחרונות בווימבלדון).

פאוליני שברה 5 פעמים את מכות ההגשה של נבארו, שהכתה רק 6 ווינרים כל המשחק (מול 12 שגיאות לא מחויבות) וסיימה עם 0 מ-10 בהגשה השנייה שלה. פאוליני, מנגד, על אף היותה 1.63 מטר בלבד, הייתה יעילה מאוד ליד הרשת (16 מ-17) ותגיע כפייבוריטית לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully