וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOKA משיקה דגמים חדשים ומפתיעים

הדגמים מקולקציית אופנת הרחוב הבינלאומית של המותג - במהדורה מוגבלת

HOKA KAHA LOW GTX TP_ מחיר 999.90 שקל. יחצ,
HOKA KAHA LOW GTX TP_ מחיר 999.90 שקל/יחצ

דגמי יוניסקס חדשים מקולקציית האופנה של המותג HOKA נוחתים בימים אלה בישראל, ומצטרפים לדגמי הקולקציה הקודמת שנחלה הצלחה רבה בשנה שעברה. טרנד נעלי הנוחות והלייף סטייל הולך ותופס תאוצה בקרב מותגי הנעלת הספורט, כשהוא מספק מענה אופנתי וחוויתי גם בחיי היומיום. הדגמים החדשים שמשיק המותג מבוססים על סדרה של נעלי שטח אייקוניות שהפכו לרבי מכר בכל העולם, ועכשיו מציעות טוויסט של אופנת רחוב בניחוח עולמי. מעבר לנוחות שאין שני לה, דגמי האופנה החדשים משלבים מראה נינוח ובלתי מתאמץ, המאפשרים שילוב עם מגוון סגנונות לבוש: מקז'ואל ועד הארדקור.

הדגמים שמוצעים למכירה: Mafate Three2 , Ora Primo, Kaha Low GTX TP, Tor Summit נחתו בישראל במהדורה מוגבלת של כמאה יחידות בלבד מכל דגם. וימכרו בחנות ניו ראן מנדרין, ת"א, ובאתר ניו ראן בלבד.

החברה שנולדה באלפים הצרפתים ב 2009 ונועדה לעזור לרצי שטח לעוף בנוחות ורכות את המסלול, צמחה ויצרה במהירות שם ואיכות שהעניקו מענה לספורטאים בכל העולם ועכשיו - THE TRAIL BECOMES THE RUNWAY, ו - HOKA משיקה בישראל קולקציה חדשה של קטגוריית הלייף סטייל: הבשורה החדשה של המותג שפונה לקהלים חדשים וחוויות חדשות מתוך ידיעה שהערכים של HOKA, האיכות, הנוחות והסטייל ילוו אותם גם בחיי היום יום בעולם האופנה.

HOKA היא אחד מהמותגים הבינלאומיים בעלי הצמיחה המהירה בהיסטוריה בתחום הנעלת הספורט. מראשית דרכה בריצות שטח בהרי האלפים הצרפתים, ומציעה שילוב של שיכוך ותמיכה של נעליים המעניקות חוויית ריצה מיוחדת. HOKA, עובדת ומפתחת פתרונות ועיצובים חדשניים שיתאימו לצרכי הספורטאים בכל הרמות - החל מאתלטים ברמה הגבוהה ביותר ועד לחובבי הספורט והריצה ועכשיו מביאה את הבשורה האופנתית.

תחילת המכירה של הקולקציה בישראל: 8.7.24 בחנות ניו ראן מנדרין בתל אביב ובאתר ניו ראן בלבד. מחירים: 699.90-999.90 שקל.

HOKA TOR SUMMIT (2) מחיר 949.90 שקל. יחצ,
HOKA TOR SUMMIT (2) מחיר 949.90 שקל/יחצ

מאיר קנר, מנכ"ל ניו ראן, היבואן הרשמי של HOKA בישראל : "כמותג הנעלת ספורט מוביל, אנו שמחים להמשיך ולהציע לקהל הישראלי את המגוון הרחב והחדשני ביותר של נעלי ספורט, ובנוסף להרחיב את ההיצע לנעלי אופנה ולייף סטייל המבוססים על דגמים אייקוניים מעולמות השטח המוכרים כל כך מתחילת דרכו של המותג. וכעת, גם במגוון דגמים חדשים ועדכניים, תוך הקפדה על ערכי האיכות והנוחות עליהם מקפיד המותג".

גלית בירנבוים-נבון, מנהלת השיווק HOKA ישראל: "שוק נעלי האופנה והלייף סטייל הוא שוק צומח בארץ ובעולם, ואנחנו מתחדשים ומתפתחים בהתאם לטרנדים המובילים בעולם ולביקושים ההולכים וגדלים גם בקרב הקהל הישראלי. אנו שמחים להשיק דגמים נוספים מלאי סטייל, אופנה ונוחות המבוססים על ערכי המותג, ועכשיו בקולקצייה שעושה טייק אוף לדגמים האייקוניים של המותג מעולמות השטח. הקולקציה הנוכחית תצטרף לדגמים האייקונים שלנו שכבר זכו לאהדת הקהל ותפנה גם לקהלים חדשים חובבי אופנה וסטייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully