וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד "לא מפחידה"? גריזמן עשוי לרדת לספסל של צרפת

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 10:44

דידייה דשאן עשוי להדיח מההרכב את "הג'וקר" המסורתי שלו לחצי הגמר מול ספרד (ג', 22:00, ספ'1), גריזמן: "ספרד נהדרת אבל אנחנו לא פוחדים"

תקציר רבע גמר היורו: צרפת - פורטוגל 3:4 בפנדלים/ספורט1

אנטואן גריזמן מוכן לאתגר של נבחרת צרפת מול ספרד בחצי הגמר של יורו 2024 (שלישי, 22:00, ספורט1). הטריקולור לא הרשימו עד עתה בטורניר, לעומת ספרד שהצטיינה ואף הוכיחה אופי כשחלפה על פני המארחת גרמניה ברבע הגמר הדרמטי, אבל מבחינת גריזמן, אין ממה לחשוש.

שחקן נבחרת צרפת, אנטואן גריזמן. Soccrates Images, GettyImages
כבר לא נותן את האנרגיות שנתן בפעמים הקודמות. גריזמן/GettyImages, Soccrates Images

צרפת הבקיעה רק שני שערים בשלב הבתים, סיימה במקום השני בבית ד', וגם בשלב נוקאאוט זה הסתבך, עם שער עצמי בניצחון מול בלגיה ורק פנדלים מול פורטוגל ברבע הגמר. למרות זאת, אנטואן גריזמן בטוח שהמעמד והניסיון שלהם יבואו לידי ביטוי בעימות במינכן.

"לספרד יש נבחרת נהדרת. אבל אף קבוצה לא מפחידה. אנחנו בטוחים בעצמנו וניתן הכל כדי להגיע לגמר", אמר, "נותר משחק אחד כדי להגיע לגמר. זה יוצא דופן להיות תמיד בין ארבעת האחרונות. אנחנו חייבים ליהנות מנבחרת צרפת הזו, ולהאמין בה, כי היא יכולה לנצח".

ספרד וצרפת לא נפגשו באליפות אירופה מאז 2012, שם לה רוחה הדיחה את יריבתה ברבע הגמר והגנה על הכתר האירופי שלה מ-2008. על פי "ל'אקיפ", דשאן שוקל לספסל את גריזמן למשחק על רקע היכולת שלו עד עתה והחשש שהעומס יכריע אותו.

לצפות בקולנוע על מסכי ענק

רשת הוט סינמה תקרין את משחקי חצי הגמר והגמר בבתי הקולנוע של הרשת בפתח תקווה, כפר סבא, קריון, רחובות ואשקלון. מחיר כרטיס 80 שקלים וכולל צפיה במשחקים, פופקורן ושתיה.

גיל סתיו, מנכ"ל הוט סינמה, מסר: "כחלק מרצועות תוכן ייחודיות ברשת בתי הקולנוע שלנו חובבי הכדורגל ייהנו מלבד צפיה במשחקים המכריעים במסכי קולנוע ענקיים ומערכת סאונד היקפית, אנו נארח בקניון עופר הגדול בפתח תקווה את שחקן העבר והפרשן גילי ורמוט בשלושת המשחקים שייתן פרשנות לפני תחילת ההקרנה ובמהלכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully