וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסול: "לקחו לי את ורגאס מתחת לאף. תהיה תביעה משפטית"

בעלי בני ריינה הגיב ב-103FM לעזיבת שחקן הכנף שחתם במכבי נתניה, והגדיר מה ייחשב להצלחה אחרי ההעפלה לפלייאוף העליון

מחוץ לקווים, 7.7/עריכת וידאו: נתי ברנד

בתכנית הספורט של רדיו 103FM, רון קופמן וצביקה שרף שוחחו הערב (ראשון) עם בעלי בני ריינה סעיד בסול על העזיבה המפתיעה של פרדי ורגאס למכבי נתניה. לדבריו של בסול, "לקחו לי אותו מתחת לאף. יש מכתבים ששלחנו לקבוצה שלו ולשחקן, הם לא שיתפו פעולה והם חושבים אחרת ממה שאנחנו חושבים. מכבי נתניה אמרו לי שאני לא יכול לממש את האופציה על השחקן, אמרתי להם 'תעשו מה שאתם רוצים', יש בתי משפט ויש את פיפ"א. בואו נראה, באה נתניה וקנתה את השחקן, שיהיה להם לבריאות".

לבני ריינה הייתה אופציית רכישה על ורגאס ששיחק בהצלחה בשורותיה כמושאל בעונה האחרונה, ועזר לה להפוך להפתעת העונה. אלא שהקבוצה של בסול לא הגיע להבנות עם מטרופוליטנוס מוונצואלה, ומכבי נתניה שקפצה על המציאה - החתימה את שחקן הכנף לשנתיים.

האזינו לשיחה עם סעיד בסול

כשנשאל את מי יחתים במקום ורגאס, בסול השיב: "אנחנו עומדים על שלושה שחקנים זרים ויש לנו אפשרות להביא עוד שלושה שחקנים בחלק ההתקפי, אני חושב שהשנה הקבוצה שלנו תהיה יותר עמוקה בשחקנים הישראלים ולכן אנחנו סבלניים עם הזרים. הסיטואציה גם לא הכי נוחה בישראל, כשרוב הזרים מפחדים להגיע הנה".

לסיום, סיכם: "עוד לא בדקתי אף שחקן שהיה בישראל ופניתי אליו, אני מקווה שאנחנו נעשה עונה טובה, בשבילי טוב זה להישאר בליגה. אני אוהב להיות בפלייאוף העליון, אבל בואו נהיה מציאותיים. אני מנסה גם העונה הזו להפתיע, השאיפה שלי ומה שמרצה אותי זה להישאר עוד עונה בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully