וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקלה עצומה": שחקני נבחרת צרפת חגגו את תוצאות הבחירות

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 12:56

אחרי שהביעו את דאגתם מעליית הימין הקיצוני, קונדה, דמבלה, קונאטה וטשואמני חגגו את הניצחון המסתמן של ברית השמאל. וגם: השינויים שמתכנן דשאן לקראת משחק חצי הגמר מול ספרד (ג', 22:00, ספורט1)

תקציר רבע גמר היורו: צרפת - פורטוגל 3:4 בפנדלים/ספורט1

נבחרת צרפת סומנה לפני היורו כאחת הפייבוריטיות הגדולות לזכות בו. סגנית אלופת העולם אכן העפילה לחצי הגמר, אבל קשה לומר שהטריקולור נראים טוב ואחרי חמישה משחקים בגרמניה, צרפת לא יכולה להתגאות אפילו בשער שדה אחד, כאשר שלושת שעריה הגיעו פעמיים משחקן של היריבה ופעם אחת מפנדל מוצלה של אמבפה.

במהלך היורו הנוכחי, לאחר שכמה שחקני נבחרת צרפת התבטאו לקראת הבחירות, טען דשאן כי הוא מתמקד בכדורגל ומעולם לא נקט בעמדה פוליטית. ההצלחה המפתיעה של מפלגת "האיחוד הלאומי" (RN) הותירה בהלם רבים מספורטאי צרפת וגרמה להם להירתם למאבק הפוליטי. בסיבוב הראשון קיבלה מפלגתה של מארין לה פן, שהציבה את ז'ורדן ברדלה בן ה-28 כמועמד לראשות הממשלה ומתמקדת במלחמה באסלאם הקיצוני ובהגירה הבלתי חוקית, כ-33 אחוזים מהקולות והובילה ב-300 מחוזות בחירה מתוך 577.

אלא שברית מפלגות השמאל בצרפת רשמה הערב (ראשון) הפתעה בסיבוב השני בבחירות לפרלמנט,ולפי המדגמים היא תהיה הגדולה ביותר - חרף הסקרים שחזו ניצחון למפלגת הימין הקיצוני "האיחוד הלאומי" של מארין לה פן.

אם חשבתם שכדורגלני נבחרת צרפת יהיו מנותקים מהבחירות האלו, הרי שזו טעות קשה. בכירי שחקני נבחרת צרפת הגיבו היום לתוצאות המדגמים וחגגו ברשתות החברתיות. ז'ול קונדה, מגן ברצלונה, צייץ בטוויטר: "הקלה עצומה". איברהימה קונאטה צייץ גם הוא ואפילו אורליאן טשואמני מריאל מדריד כתב: "ניצחון האנשים".

שחקן נבחרת צרפת, אנטואן גריזמן, מול שחקן נבחרת פורטוגל, ז'ואאו פלהיניה. Alex Grimm, GettyImages
צפוי לרדת לספסל. גריזמן מול פורטוגל/GettyImages, Alex Grimm

במישור המקצועי, אמבפה יפתח כמובן בחצי הגמר מול ספרד למרות המסיכה ולמרות היכולת החלשה, אבל מי שישלם את המחיר על היכולת ההתקפית הדלה יהיה, ככל הנראה, אנטואן גריזמן. סגן הקפטן של צרפת ואחד השחקנים המנוסים ביותר שלה (33), צפוי לרדת לספס במינכן, כאשר דשאן מחפש שחקן שיהיה מעורב יותר במשחק ההתקפי.


מי שיפתח ככל הנראה במקום גריזמן יהיה עוסמאן דמבלה. הקיצוני של פריז סן ז'רמן, שנכנס כמחליף מול פורטוגל והיה מצוין, יחבור לאמבפה וקולו מואני חבריו לקבוצה בעונה החולפת. בינתיים, למרות התצוגה המרשימה של אדוארדו קאמאבינגה (21) נגד פורטוגל ברבע הגמר ביום שבת, הקשר של יובנטוס אדריאן ראביו (29) צפוי לחזור להרכב הפותח לאחר שהחמיץ את רבע הגמר עקב הרחקה.

כידוע, ספרד תחסר במשחק הזה שניים מארבעת שחקני ההגנה שלה, כאשר דני קרבחאל הורחק נגד גרמניה ורובין לה נורמנד הבלם קיבל צהוב וגם הוא מושעה מההתמודדות המסקרנת ביום שלישי (22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully