וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת העלו את האפשרות של ספסול אמבפה, דשאן מתנגד

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 13:32

הפרשן דניאל ריולו טען כי הכוכב "מוגבל" וכי "צריך לקבל החלטה", אך המאמן רמז: החלוץ יפתח אפילו אם לא יהיה בריא ב-100 אחוז

תקציר רבע גמר היורו: צרפת - פורטוגל 3:4 בפנדלים/ספורט1

כמו בשלב הבתים ובשמינית הגמר, גם ברבע הגמר נבחרת צרפת לא הרשימה יתר על המידה - אך בסופו של דבר שרדה דו-קרב פנדלים מול פורטוגל כדי להשיג את הכרטיס לחצי גמר יורו 2024, ביום שלישי (22:00, ספורט1) מול ספרד.

היכולת המאכזבת עשויה לשכנע את דידייה דשאן לשנות פעם נוספת את המערך או את ההרכב. מרכוס תוראם, שעלה מהספסל ונפצע בשריר הירך האחורי, עבר אמש שורה של בדיקות שגילו כי יהיה כשיר להתמודדות, אך עדיין לא ברור האם יקבל את חולצת ה-11.

למעשה, ההופעות הרעות של כל שחקני החלק הקדמי לאורך הטורניר מעמידות בסימן שאלה את הצבתם של כל אחד מהם בהרכב של דשאן - אפילו את זו של קיליאן אמבפה. "האם הוא צריך לפתוח מול ספרד? האם באמת אנחנו הולכים לנהל את הדיון הזה?" תהה הפרשן הצרפתי דניאל ריולו. "צריך להיכנס לנעליו של דשאן. קיליאן לא טוב, ולכן חייבים לשאול את השאלה הזאת".

כזכור, הכוכב הגדול של הטריקולור ספג כדור בפנים בדקה ה-55, הוריד את המסיכה, זכה לטיפול ולבסוף - אחרי שבקושי השפיע על המשחק - הוחלף בדקה ה-105 מול פורטוגל. "גם אם המסיכה מפריעה לו, צריך לשפוט אותו לפי היכולת שלו", הוסיף ריולו. "בין אם זה הגב שלו, הראש, האף - זה לא משנה. הוא מוגבל, אז צריך לקבל החלטה".

כל התקצירים וכל האירועים באפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו והורידו עכשיו

שחקן נבחרת צרפת, קיליאן אמבפה. רויטרס
בחצי הגמר זה ייראה טוב יותר? אמבפה/רויטרס

דשאן התייחס הבוקר לאפשרות הזו ואמר: "גם אם קיליאן לא בריא ב-100 אחוז, ברור לי שכשהוא על הדשא היריבה תמיד צריכה להתאים את עצמה אליו. הוא כבר עשה היסטוריה ורוצה לעשות היסטוריה נוספת". על כן, ב-RMC העריכו: "המאמן יפתח איתו גם אם ישחק על רגל אחת. זה לא משנה כמה גרוע הוא יהיה, דשאן מאמין שביכולתו לפתוח משחקים לרווחה בזכות הכישורים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully