וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגדול מכולם? ג'ון סינה הודיע על פרישה מהיאבקות, וזכה לתגובה מרגשת

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 10:28

כוכב ההיאבקות האמריקני, 47, שנחשב לאחד הבכירים בענף, הודיע ​​שהוא פורש מתחרויות וקיבל תמיכה חמה מהקהל: "תודה סינה". צפו בהודעה המרגשת

ג'ון סינה בטקס האוסקר/YES

כוכב ההיאבקות האמריקני ג'ון סינה הודיע ​​שהוא פורש מתחרויות ב-WWE. בנאום באירוע Money In The Bank בטורונטו, קנדה, אמר הכוכב בן ה-47 שהופעותיו האחרונות יהיו ברויאל ראמבל וברסלמניה 41 בלאס וגאס ב-2025.

הוא אמר שהוא עוסק ב-WWE במשך יותר משני עשורים ובמהלך הקריירה שלו ראה "שגשוג מדהים" ו"קושי אדיר". הודעתו של הכוכב התקבלה על ידי קהל נרגש שהריע ממושכות וקרא "תודה סינה".

"איזו מחווה מדהימה של אדיבות", אמר סינה בתגובה לאוהדים בזירה. "אני רוצה להגיד לכם תודה, תודה רבה שנתתם לי לשחק בבית שבניתם".

הוא סיים את נאומו בהזמנת "כוכבי-על של WWE" אחרים "להזדרז ולבוא לקבל קצת... כי הפעם האחרונה היא עכשיו".

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
ג'ון סינה בטקס האוסקר. קווין ווינטר, GettyImages
כבר הרבה מעבר למתאבק. סינה בטקס האוסקר/GettyImages, קווין ווינטר
כוכב ה-WWE ג'ון סינה. GettyImages
דמות כובשת. סינה/GettyImages

סינה מופיע ב-WWE מאז 2001 - עוד בימים שהארגון היה מוכר כ-WWF - אבל הופיע במשרה חלקית מאז 2018. במהלך תקופתו בזירה הוא הפך לאלוף עולם 16 פעמים. בקרב מעריצי ה-WWE הוא נחשב כאחד המתאבקים הגדולים בכל הזמנים.

הוא גם הופיע במספר רב של סרטים, כולל הקומדיה Trainwreck משנת 2015, שכתבה ובה כיכבה הקומיקאית איימי שומר, הסרט The Suicide Squad משנת 2021 - המבוסס על צוות DC Comics - לצד מרגו רובי, ולאחרונה בקומדיית הפעולה של מת'יו ווהן ארגייל.

לאחר שעבר לקליפורניה בסוף שנות ה-90 כדי להמשיך בקריירת פיתוח גוף, סינה עבר להיאבקות מקצועית ב-1999. הוא הפך מהר מאוד לכוכב עולה ב-WWE, שגילם דמויות מרושעות והרואיות במקביל.

ב-2005 הוא הוציא את אלבומו היחיד You Can't See Me, שנקרא על שם משפט הקאץ' הפופולרי שלו. סינה גם עלה לכותרות מוקדם יותר השנה לאחר שהעניק בטקס האוסקר את הפרס עיצוב התלבושות כשהוא עירום לחלוטין.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ון סינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully