וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת GMT מעניקה חסות לקבוצת הקטרגל "הבית של רונית"

ביום חמישי, 4 ביולי, התקיים משחק קטרגל ידידותי בין חניכי "הבית של רונית" לבין עובדי חברת GMT. אירוע זה מסמל שיתוף פעולה ייחודי בין חברה עסקית לבין מרכז חברתי לאנשים עם צרכים מיוחדים

קבוצות הקטרגל של הבית של רונית וחברת GMT. יחצ,
קבוצות הקטרגל של הבית של רונית וחברת GMT/יחצ

ביום חמישי, 4 ביולי, התקיים משחק קטרגל ידידותי בין חניכי "הבית של רונית" לבין עובדי חברת GMT, שהסתיים בתוצאה 6:7 לקבוצת הבית של רונית. אירוע זה מסמל שיתוף פעולה ייחודי בין חברה עסקית לבין מרכז חברתי לאנשים עם צרכים מיוחדים.

"הבית של רונית" הוא אחד המרכזים הבודדים בישראל המספקים מענה למבוגרים עם צרכים מיוחדים מעל גיל 21. ערן סרוק, מנכ"ל GMT, מקיים קשר ארוך שנים עם העמותה, כאשר בתחילה תמך באופן אישי במימון המסלול של שני חניכים. לאורך השנים, הקשר בין GMT ל"בית של רונית" התהדק, וכיום החברה תורמת באופן משמעותי לעמותה מדי שנה. השנה, במטרה להעמיק את הקשר בין עובדי GMT לחניכי העמותה, הוחלט על מהלך חדשני: GMT הפכה לנותנת החסות הרשמית של קבוצת הקטרגל של "הבית של רונית", כולל הטבעת הלוגו על מדי הקבוצה. משחק הידידות שנערך היווה את גולת הכותרת של יוזמה זו, ואפשר לשני הצדדים להכיר זה את זה באופן בלתי אמצעי. האירוע חיזק את הקשרים בין העובדים לחניכים, ושני הצדדים הביעו התרגשות לקראת המשך שיתוף הפעולה.

ערן סרוק, מנכ"ל GMT: "אני מתמלא גאווה והתרגשות מהחיבור המיוחד שנוצר בין GMT ל'הבית של רונית'. המשחק הזה הוא הרבה יותר ממשחק קטרגל; הוא מסמל את הלב והנשמה של שיתוף הפעולה שלנו. לראות את החיוכים על פניהם של החניכים ועובדי GMT יחד, לשחק ולהכיר זה את זה באופן אישי, היה רגע של אושר אמיתי. ב-GMT אנחנו מאמינים בחשיבות התרומה לקהילה וביצירת קשרים עמוקים ואמיתיים. המשחק הוא חוויה שתישאר חקוקה אצל כולנו. במשחק הזה כולנו ניצחנו!".

רונית חיון, מייסדת ומנכ"לית של הבית של רונית: "דברים טובים ומיוחדים מגיעים תמיד בזכות אנשים טובים ומיוחדים. לשמחתי זכינו לקשר עם ערן בשנים האחרונות, שהוליד פרויקטים נפלאים ותומך בעבודתנו למען איכות חיים טובה ומכבדת לאוכלוסיה המיוחדת שלנו. פרויקט קטרגל נולד מתוך חלום ולבקשת החברים במרכז. לא היה לנו מושג למה זה יכול להתפתח. קבוצת הקטרגל שלנו היא קבוצה מגובשת, גאה, מאוחדת וחזקה. בזכות היכולת לתת להם את הטוב ביותר במהלך החוג - הפכה הקבוצה לקבוצה של ספורטאים לעילא ולעילא. GMT דואגים לכל הציוד הנלווה, וכמו לכל כדורגלן גם לציוד אישי ברמה הטובה ביותר. כל מכלול הטוב הזה הביא חלום למציאות מיטיבה ומכבדת, ועל כך אני מודה ומברכת."

ישי, קפטן קבוצת הקטרגל של הבית של רונית: "נבחרת הקטרגל תורמת לי הרבה. חוץ מספורט זה להיות ביחד עם החברים שלי וגם להכיר חברים חדשים. להיות חלק מהקבוצה מעלה לי את הבטחון העצמי ונותן לי תחושת שייכות. כיף לי לראות שאני לומד ומשתפר ממשחק למשחק."

תום, שחקן בקבוצה: "החוג נותן לי חברות. כל יום חמישי אני אומר תודה שאני מגיע לשם, אני לא ידעתי לשחק כדורגל לפני זה. הכרתי שם כמה מהחברים הכי טובים שלי."

  • עוד באותו נושא:
  • קטרגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully