וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה מלוכלכת ועימות בין שחקני ברצלונה: ברזיל שוב קיבלה בראש

אחרי ההדחה מהקופה אמריקה המאמן לוקח אחריות ומתרץ: זו נבחרת צעירה, אנחנו בתהליך. ביילסה משבח את שחקניו: "כל מה שקורה לנו, קורה בסגנון אורוגוואי". צפו: אראוחו מפיל את אנדריק, ובתגובה "חוטף" מחברו לברצלונה

תקציר קופה אמריקה: אורוגוואי - ברזיל 0:0 (2:4 בפנדלים)/ספורט1

עוד טורניר גדול, עוד מפח נפש לברזיל. אורוגוואי ניצחה הלילה (בין שבת לראשון) את הברזילאים 2:4 בפנדלים והעפילה לחצי גמר הקופה אמריקה, שם תשחק מול קולומביה החזקה. סרחיו רוצ'ט הדף את הפנדל הראשון של ברזיל בדו קרב מרגלי אדר מיליטאו, וחברו לנבחרת דוגלס לואיז בעט אל העמוד והעניק לאורוגוואי את הניצחון וההעפלה.

למרות שהשוער אליסון בקר עצר את הבעיטה של חוסה מריה חימנס וגבריאל מרטינלי כבש כדי להשאיר את ברזיל בחיים, מנואל אוגרטה קבר את הבעיטה המכרעת ושלח את אורוגוואי לשלב הבא, ואת ברזיל לעוד בדק בית. ויניסיוס המושעה צפה מהיציע, והחבורה של דוריבל התקשתה ליצור הזדמנויות למרות שהייתה ביתרון שחקן מסוף המחצית השנייה, כאשר ננדס הורחק.

אנדריק, חלוץ נבחרת ברזיל. GettyImages
עם כל הכבוד, ויש כבוד. אנדריק/GettyImages

"זה היה משחק מאוד מותח, מול יריבה קשה מאוד, ובדקות האחרונות היינו בפיגור שחקן. אבל הראינו אופי למרות הקשיים שלנו", אמר רוצ'ט, "להגיע לפנדלים ולנצח, כשאני הצלחתי להציל אחד... האמת היא שזה אושר אדיר שמגיע לקבוצה הזו, מגיע למדינה. אנחנו מאוד נרגשים, אז עכשיו אנחנו הולכים על יותר".

זה היה משחק חם, עם 41 עבירות של שתי הנבחרות, ושחקנים משני הצדדים היו מעורבים בקרבות פיזיים על המגרש. חלוץ ברזיל אנדריק, בן 17, היה על הכוונת של אורוגוואי, שלא נתנה לו מרחב. באחת התקריות נראה רונלד אראוחו נותן מכה קטנה ומלוכלכת בגב של אנדריק, מבלי שהיה מוכן, ובתגובה ראפיניה הגיע כדי להגן על חברו מברזיל ודחף בבוטות את אראוחו, חברו מברצלונה.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלולר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

כעת עבור ברזיל, זוהי הדחה שנייה ברציפות ברבע הגמר בפנדלים בטורניר גדול לאחר ההפסד שלה במונדיאל 2022 לקרואטיה. "אנחנו רוצים להחזיר את ברזיל לצמרת, נמשיך לעבוד ולהתכונן למוקדמות המונדיאל," אמר אנדריק, "אנחנו יודעים שזה רגע קשה, אבל אנחנו מקווים לקבל את התמיכה של כל הברזילאים". המאמן דוריבל הוסיף: "אנחנו עוברים בנייה חשובה מאוד של כל הנבחרת הזו. אימנתי את הקבוצה הזו רק שמונה משחקים וזה תהליך שאנחנו צריכים לעבור".

שחקן נבחרת ברזיל רודריגו מוכשל על ידי שחקן נבחרת אורוגוואי. GettyImages
היה קשוח. רודריגו מוכשל/GettyImages

דוריבל הבהיר שהוא לוקח "אחריות מלאה" על ההדחה. "אנחנו מודעים לקשיים שניתקל בהם לאורך כל הדרך, אבל עכשיו הפסדנו משחק בנוקאאוט וזה לא מה שציפינו.... אבל אני חוזר, יש לנו הרבה מקום להמשיך לצמוח, להתפתח, להשתפר והמטרה העיקרית שלנו עכשיו היא להעפיל למונדיאל. כרגע אנחנו במקום השישי בדירוג בדרום אמריקה אנחנו לא מרגישים בנוח עם זה".

דוריבל, שנכנס לתפקיד מאמן הנבחרת רק בינואר, שיבח גם את אורוגוואי של ביילסה ואמר שזו קבוצה שברזיל יכולה ללמוד ממנה להיות אחרי שהארגנטינאי החדיר את הפילוסופיה שלו בנבחרת.

"אני חושב שלנבחרת אורוגוואי יש שיטה מאוד מוגדרת. הם עובדים הרבה זמן ביחד. היו להם כמה בעיות בהתחלה, הם תיקנו אותן", אמר דוריבל. "עכשיו הם מוציאים תוצאות מצוינות. אני חושב שנשיג גם את כל זה, אין ספק בזה, אבל צריך קצת זמן כדי לעשות תיקונים כאלה. היו לנו כמה בעיות בתחילת הטורניר. אני חושב שתיקנו הרבה טעויות... זה קשה בהתחשב בפרק הזמן שהיינו צריכים לעבוד כדי לנסות לזרז את התהליך. אני חושב שיהיה לנו יותר זמן בעתיד".

מנגד, מרסלו ביילסה משבח את החריצות והחוסן של שחקניו. "כל מה שקורה, קורה בסגנון אורוגוואי, כי השחקנים הם אלה שנותנים הכל לנבחרת", אמר ביילסה. "זה היה משחק עם מעט מאוד הזדמנויות ליד השער, אפילו עם מעט מאוד שינויים בפוזשן. כשהורחק לנו שחקן, החלטנו להתמסר להגנה בחצי שלנו.

"אז לשמור על התוצאה הזו כפי שעשתה נבחרת אורוגוואי מראה את האופי של הכדורגל האורוגוואי. והשחקנים היו מאוד רגועים בדו קרב הפנדלים שדורש לא רק דיוק אלא גם אופי".

פדריקו ואלוורדה חוגג עם שוער נבחרת אורוגוואי. רויטרס
פדריקו ואלוורדה חוגג עם שוער נבחרת אורוגוואי/רויטרס

הקבוצות של בילסה מתאפיינות בדרך כלל בכדורגל התקפי בלתי פוסק ואף קבוצה לא כבשה יותר שערים בטורניר מאורוגוואי, שכבשה תשע פעמים בשלב הבתים. אבל שלושה משחקים רצופים עם שער נקי עזרו לאורוגוואי להגיע לחצי הגמר מול קולומביה. "אני קצת יותר נמשך להתקפה מאשר למשחק ההגנה, אבל במשחק שהיה צמוד כמו זה, יצרנו הזדמנות אחת יותר מהיריבה שלנו והגנו היטב", הוסיף ביילסה בגאווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully