וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד חגגה: "אמרו שאין לשחקנים לב - הם הוכיחו שיש"

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 12:07

קומאן התגאה בשחקניו וסגר חשבון עם המבקרים ("זה משהו מיוחד, אנחנו מדינה קטנה"), שחקני טורקיה ההמומים בכו על הדשא: "כולנו נרגשים ונסערים". הפוליטיקאי האנטי-מוסלמי שמח לאידו של ארדואן

תקציר, רבע הגמר: הולנד - טורקיה 1:2/ספורט1

הולנד אומנם נקלעה לפיגור אמש (שבת) באצטדיון האולימפי בברלין, אבל ביצעה מהפך עם צמד מהיר וניצחה 1:2 את טורקיה כדי לשוב למעמד חצי גמר היורו לראשונה מאז 2004. רונאלד קומאן, שהיה שם בזכייה ההיסטורית באליפות אירופה ב-1988, יכול לפנטז על הנפה גם כמאמן, אחרי שנבחרתו הפכה לראשונה שמנצחת ברבע הגמר אחרי 90 דקות, כשהיא מוכיחה לא מעט אופי. רק שתי יריבות מפרידות בינו לבין הגביע הנכסף, כשהראשונה תהיה אנגליה ביום רביעי ולאחר מכן צרפת או ספרד בגמר הגדול בראשון הבא - שוב בברלין.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

שחקן נבחרת טורקיה מאוכזב אחרי ההפסד, על רקע שחקני הולנד חוגגים. רויטרס
שחקן נבחרת טורקיה מאוכזב אחרי ההפסד, על רקע שחקני הולנד חוגגים/רויטרס
אוהדות נבחרת טורקיה עצובות. רויטרס
אוהדות נבחרת טורקיה עצובות/רויטרס
הקאן צ'לחנוילו שחקן נבחרת טורקיה בוכה. רויטרס
הקאן צ'לחנוילו שחקן נבחרת טורקיה בוכה/רויטרס
מאמן נבחרת טורקיה וינצ'נזו מונטלה מאוכזב אחרי ההדחה מיורו 2024. רויטרס
מאמן נבחרת טורקיה וינצ'נזו מונטלה מאוכזב אחרי ההדחה מיורו 2024/רויטרס

רונאלד קומאן ניצל את הניצחון כדי לסגור חשבון עם המבקרים: "זה משהו מיוחד עבור כל המדינה, יש פה מדינה קטנה ולהיות בחצי הגמר עם אנגליה, צרפת וספרד זו סיבה לגאווה. היינו צריכים לסבול, אבל אף יורו לא קל. לפעמים מבקרים אותנו, אומרים שאין לנו לנו בהשוואה למדינות אחרות - אבל השחקנים הוכיחו שיש להם לב".

קפטן הולנד וירג'יל ואן דייק אמר בסיום: "איך הלב שלי? בסדר. ידענו שהם ייקחו הרבה סיכונים בסוף ויתקפו, אבל עכשיו אנחנו בחצי הגמר. זה מאוד חשוב ומאוד יפה, עם קהל כזה שתומך בנו. ידענו שיהיו הרבה טורקים באצטדיון, אבל אני גאה בחבר'ה האלה.

"בסוף קצת התרשלנו, אבל בעצם לא נתנו להם כלום. במחצית השנייה היינו צריכים להישאר רגועים ולנצל את ההזדמנויות. כמובן חשבנו שזה יהיה בסדר. היה רע מאוד אם לא היינו מאמינים בזה. עכשיו אנחנו צעד אחד קרוב יותר למטרה. עכשיו אנחנו יכולים להתחיל לעבוד!".

בלם הולנד סטפן דה פריי, שכבש את שער השוויון: "זה היה כדור נהדר של ממפיס (דפאי) והייתי חופשי, והייתי משוכנע שאני חייב להכניס אותו. בהתחלה היינו מרושלים מעט, עם יותר מדי איבודים מהחזקת כדור. הם דחקו אותנו אחורה ואז נקלענו לפיגור אחרי כדור קרן, אבל המשכנו להאמין. ראית במשחקים אחרים ששערים יכולים להגיע באיחור. וכך היה גם עבורנו".

שוער הולנד בארט ורברוחן: "אנחנו באקסטזה, סופר גאים שחזרנו אחרי מחצית ראשונה כל כך גרועה. אנחנו ממש שמחים לעבור, זו קבוצת נהדרת של חברים".

רונאלד קומאן מאמן נבחרת הולנד חוגג. רויטרס
קרוב לתואר שבו זכה כשחקן. קומאן/רויטרס

הפוליטיקאי האנטי-מוסלמי חירט וילדרס שמח לאידו של ארדואן

בסיום המשחק: קטטה בין שני מחנות האוהדים

טורקיה קיוותה לשחזר את הישג השיא שלה מיורו 2008 ושוב קיבלה שער תוצרת ההגנה שלה, אבל הפעם לא ידעה לשמור על היתרון ונשלחה הביתה לעיני הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן שהגיע במיוחד לברלין. שחקניו של וינצ'נזו מונטלה היו קרובים לשוויון בדקות הסיום, אך נותרו בסופו של דבר עם מחמאות בלבד.

סליח אוזג'אן הטורקי: "אנחנו מאוד עצובים. אני רוצה להודות לצוות, כולם עשו כמיטב יכולתם. קשה למצוא מילים כרגע. אני מאוד גאה בקבוצה. עכשיו היעד שלנו הוא 2026.

"כולנו נרגשים ונסערים, אנחנו רוצים להודות לאוהדים שלנו, על התמיכה המדהימה שקיבלנו. הם נשאו אותנו ממשחק למשחק, התמיכה שלהם הייתה מאוד חשובה עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully