וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן שוויץ מנחם את אקנג'י: "זה רק משחק כדורגל"

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 7:26

בלם הנבחרת החמיץ את הפנדל המכריע מול אנגליה ברבע הגמר, יאקין טוען: "אמרתי לו תודה על היכולת שלו, על איך שהנהיג אותנו, אבל אין הרבה נחמה"

תקציר רבע גמר יורו 2024: אנגליה - שוויץ 3:5 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות)/ספורט1

מנואל אקאנג'י צריך לשכוח מהחמצת הפנדל שניפצה את החלום של שווייץ להעפיל לחצי גמר היורו, ובמקום זאת שיתמקד בהופעות המרשימות שלו שהובילו עד פה - כך אמר אתמול מאמן נבחרת שוויץ מוראט יאקין, על "הגיבור הטראגי" של המשחק.

שוויץ ואנגליה נאבקו קשה במשך 120 דקות דקות שהסתיימו ב-1:1, ובסיומן אקאנג'י החמיץ את הבעיטה הראשונה של קבוצתו בזמן ששחקני נבחרת שלושת האריות המירו את כל חמש הבעיטות שלהם כדי להבטיח מקום בחצי הגמר מול הולנד בשבוע הבא בדורטמונד.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

מנואל אקנג'י עם שחקני נבחרת שוויץ. Carl Recine, GettyImages
אפשר לדמיין את התסכול. אקנג'י/GettyImages, Carl Recine

הבלם של מנצ'סטר סיטי הראה את האופי האמיתי שלו בכך שהתנדב לקחת את הפנדל הראשון, אמר יאקין. "אתה נותן אחריות לשחקנים שלך, ואתה לא יכול לכעוס עליהם אחר כך - שחקנים ששיחקו בטורניר פנטסטי, במיוחד מאנו", אמר במסיבת עיתונאים.

"מה אתה יכול להגיד לו? טוב, אין הרבה מילות נחמה. זה לא משנה, לא. אמרתי לו 'תודה' על ההופעה שלו, ועל איך שהוא הוביל את הקבוצה, איך שהוא שיחק. זה באמת היה ברמה הכי גבוהה.

"כמובן, יש ריקנות עמוקה, עצב עמוק. אבל זה סוג העצב שבו כל אחד, כל אדם, צריך לעבור את זה".

עוד בוואלה!

"בקבוק הקסמים" של פיקפורד נחשף: "אקנג'י, קפוץ שמאלה"

לכתבה המלאה

יאקין אמר שהוא גאה בנבחרת על הדרך שבה הופיעה ביורו 2024, כשמנעה מהמארחת גרמניה התחלה מושלמת של הטורניר, העיפה בצורה מרשימה את האלופה איטליה ובסך הכל הציגה כדורגל חיובי. גם מול אנגליה מלאת הכוכבים השוויצרים שלטו ועלו ליתרון מוצדק, בטרם ספגו ובסופו של דבר נכנעו בבעיטות הכרעה מ-11 מטר.

"זה כואב מאוד כשאתה עושה כל כך הרבה מאמצים, כשאתה רואה את הסיכויים שהיו לנו. אני מאוד עצוב עבור הבחורים וגם עבור האומה שאחרי הופעה כזו אנחנו צריכים לעזוב את הטורניר", אמר יאקין. "הדבר היפה הוא שזה רק משחק כדורגל. מצד אחד, הכדורגל נותן לנו כל כך הרבה בחיים... זה מדהים. אבל הרגעים האלה הם חלק מהעסק. זה החמצת פנדל. ועכשיו, הוא לא צריך להיות מוטרד מזה יותר כשאתה רואה איך הוא שיחק, את האחריות שנשא על כתפיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully