וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ברזיל הודחה בפנדלים, קולומביה רקדה לחצי הגמר

עוד דרמת ענק בקופה אמריקה: הסלסאו שאכזבו בשלב הבתים סיימו ב-0:0 עם אורוגוואי ב-90 הדקות, אדר מיליטאו ודוגלאס לואיז החמיצו מהנקודה הלבנה בדרך להפסד 4:2. הקפטרוס רשמו משחק 27 ברציפות ללא הפסד עם 0:5 מהדהד על פנמה. צפו בתקצירים

תקציר קופה אמריקה: אורוגוואי - ברזיל 0:0 (2:4 בפנדלים)/ספורט1

תמונת חצאי גמר הקופה אמריקה הושלמה הלילה (בין שבת לראשון) עם הפתעה גדולה, כשברזיל הגדולה הפסידה בפנדלים לאורוגוואי והודחה. קולומביה המרשימה, לעומת זאת, חגגה 0:5 גדול על פנמה ובכך המשיכה את הרצף האדיר שלה.

כל תקצירי הקופה אמריקה באפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו והורידו עכשיו

אורוגוואי - ברזיל 0:0 (2:4 בפנדלים)

איזו אכזבה עצומה לסגנית האלופה, שבוודאי חלמה לנקום בארגנטינה על ההפסד ב-2021 אך הולכת הביתה כבר ברבע הגמר. ללא ויניסיוס המוצהב הסלסאו שאכזבו בשלב הבתים שוב נראו אפורים למדי, כשאנדריק המוכשר שקיבל את חולצת ההרכב בעיקר תוקל על ידי ההגנה הקשוחה מנגד. ואז, לאחר שגם הרחקת נאיטן נאנדס (74) לא עזרו לנבחרת של דוריבל ג'וניור, הלכו הנבחרות לדו-קרב פנדלים בתום 90 הדקות המאופסות.

אדר מיליטאו החמיץ כבר את הבעיטה הראשונה של ברזיל, כשסרחיו רוצ'ט זינק נהדר והציל. לאחר שאנדראס פריירה מצא את הרשת עבור ברזיל דוגלאס לואיז הדביק כדור לקורה בבעיטה השלישית, ובעוד חוסה חימנס פספס מנגד, מנואל אוגרטה בעט פנימה מול אליסון וסגר עניין. אורוגוואי, שהעפילה כראש בית בפעם הראשונה מאז 1995, ממשיכה להרשים וקובעת דייט מרתק עם קולומביה בחצי הגמר. שיאנית הזכיות בקופה אמריקה בצוותא עם ארגנטינה (15 לכל אחת) הצליחה לשוב למעמד חצי הגמר - לראשונה מאז הטורניר האחרון בו זכתה, ב-2011.

שחקני נבחרת אורוגוואי חוגגים. רויטרס
כמה זה מתוק. אורוגוואי חוגגת/רויטרס

צפו ב-0:5 של קולומביה

תקציר קופה אמריקה: קולומביה - פנמה 0:5/ספורט1
שחקן נבחרת קולומביה חאמס רודריגס. GettyImages
הנבחרת החמה בעולם עשתה זאת שוב. חאמס רודריגס/GettyImages

קולומביה - פנמה 0:5

ה-1:1 נגד ברזיל אמנם עצר לה רצף של 10 ניצחונות, אבל קולומביה המרשימה ממשיכה בשלה, וכעת היא סופרת 27 משחקים לא הפסד - הראשון הארוך והמוצלח בתולדותיה. לאחר שהקדימו את ברזיל בבית המוקדם, הקפטרוס סיפקו קונצרט והצהרת כוונות נוספת לפיה הם לא רק מסוגלים ללכת עד הסוף - כרגע, אולי הם אפילו הפייבוריטים.

חאמס רודריגס שחזר לחיים בשבועות האחרונים שוב כיכב, כשבישל לג'ון קורדובה (8) ולואיס דיאס (41) - בישול חמישי בטורניר, שיא כל הזמנים בטורניר אחד, אותו הוא חולק עם ליאונל מסי (2021) - וכבש בעצמו מהנקודה הלבנה (15) כבר במחצית הראשונה, כדי לסגור עניין. בהמשך הצטרפו לחגיגה גם ריצ'רד ריוס (70) ומיגל בורחה (90+4), שהפכו את ההפסד של אקס מכבי תל אביב אורלנדו מוסקרה לתבוסה של ממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully