וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחילה עם הדרמות: ישראל הפסידה 78:77 להונגריה

עודכן לאחרונה: 6.7.2024 / 15:41

נבחרת העתודה נשים נוצחה אחרי סיום דרמטי בפתיחת אליפות אירופה, למרות תצוגת שיא של דהן סויץ' שקלעה 34 נקודות

נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל נשים הפסידה 78:77 להונגריה אחרי סיום דרמטי במשחק שפתח את אליפות אירופה בליטא היום (שבת). דוריאן דהן סויץ הייתה מעל כולם עם 34 נקודות במשחק שיא.

ישראל נקלעה לפיגור לאורך כל המחצית הראשונה, אבל נשארה במשחק בזכות משחק התקפה נהדר של דוריאן דהן סויץ שהיתה המוציאה העיקרית לפועל. דקות טובות של הילה קארש עזרו לה וגם ליהי עזורי עם 2 שלשות, אחת על הבאזר של המחצית הראשונה עזרו לישראל להישאר צמודה עם פיגור 37-38 בהפסקה.

המשחק המשיך להיות צמוד גם במחצית השניה ונקודות עונשין של דהן סויץ נתנו לישראל את היתרון הראשון במשחק, דקה לסיום הרבע השלישי שהסתיים ביתרון 59-63 לישראל. לאורך מרבית המחצית השניה ישראל היתה צריכה להסתדר בלי הרכזת הראשונה שלה תמר זינגר שנפגעה בשריר התאומים. ההונגריות עלו בחזרה ליתרון לקראת סיום המשחק, ליהי עזורי בשלשה צימקה עד נקודה אחת הפרש ולישראל היה כדור אחרון כדי לנצח את המשחק אבל דהן סויץ החטיאה מתחת הסל ובסיום 77-78 להונגריות.

שחקנית נבחרת העתודה של ישראל, דוריאן דהן סויץ'. איגוד הכדורסל הישראלי, אתר רשמי
שחקנית נבחרת העתודה של ישראל, דוריאן דהן סויץ'/אתר רשמי, איגוד הכדורסל הישראלי

קלעו לישראל: דהן סויץ 34 (6 ריב'), ליהי עזורי 14, הילה קארש 9, תמר זינגר 8, הודיה קבדה 5, נגה אטינגר 3 (7 ריב', 6 אס'), רומי אלבז 2, מיקה ביתן 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully