וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאגלסמן בכה במסיבת עיתונאים: "עברנו הכל ביורו הזה"

מאמן נבחרת גרמניה נלחם בדמעות וגילה אופטימיות: "נמצא פתרון לפרישת קרוס". המנהל המקצועי רודי פלר: "לחזור מפיגור נגד ספרד? זו הייתה משימה בלתי אפשרית עד לפני כמה חודשים"

תקציר: ספרד - גרמניה 1:2/ספורט1

נבחרת גרמניה הייתה הפורייה ביותר בשלב הבתים, יש שיגידו המרשימה ביותר עד רבע הגמר ובוודאי אחת המועמדות הבכירות לזכות ביורו 2024, ולא רק בשל העובדה כי היא מארחת הטורניר. עם זאת, אמש (שישי) היא ספגה בדקה ה-119, נכנעה 2:1 לספרד וסיימה את דרכה בתחרות.

רגע לפני שהשחקנים יוצאים לחופשה וחוזרים לקבוצות שלהם, כשהנבחרת הגרמנית עדיין נמצאת ביחד, המאמן יוליאן נאגלסמן ערך מסיבת עיתונאים אחרונים ואמוציונלית במיוחד, במהלכה בקושי הצליח לעצור את הדמעות וסיכם את שלושת השבועות שלהם באליפות. כזכור, נאגלסמן רק מונה למאמן נבחרת גרמניה בספטמבר האחרון במקום האנזי פליק והצליח לחולל שינוי של ממש בנבחרת.

יוליאן נאגלסמן, מאמן נבחרת גרמניה. GettyImages
"נמצא פתרון לפרישה של קרוס". נאגלסמן/GettyImages

כשהוא על סף דמעות, אמר המאמן: "אני נלחם בדמעות שלי, זה רגע מאוד אמוציונלי בשבילי. תמיד אמרתי שאנחנו צריכים את כל הקהל מאחורינו, ומחודש מרץ ועד היום זה הרגיש שכולם היו איתנו. עשינו שינויים שלא כל אחד היה עושה אותם כי הרגשנו שהקהל צמא לשינוי, ולראות את התמיכה שלהם ועד כמה חשובה להם הנבחרת זה דבר מאוד מרגש. אנחנו מודים להם מכל הלב".

עוד אמר על ההדחה הכואבת: "היו לנו המון 'פיקים' בנבחרת, רגעי שיא ורגעים יותר קשים. מעצבות גדולה לשמחה אדירה בדקה ה-89. היה לנו הכל ביורו הזה. זה היה טורניר מאוד לא רגיל כי הרגשתי שכולם נמצאים כאן בצדק, עוזרים אחד לשני ודוחפים, הייתה אווירה מדהימה בנבחרת. אני מאוד אתגעגע לזה, ולכל מי שהיה איתנו ושעבדתי איתו בשבועות האחרונים. ליגת האומות זו המטרה הבאה וזה טורניר שאנחנו יכולים לזכות בו, אחר כך מוקדמות המונדיאל וכמובן המונדיאל ב-2026. אנחנו רוצים לנצל את ליגת האומות כדי להתכונן לכל זה. נגיעת היד אתמול של קוקורייה? עד עכשיו אני לא יודע אם היה נבדל או לא, אבל זה לא שיהיה משחק חוזר, זה לא משנה".

נאגלסמן לא עשה את השינוי בגרמניה לבדו, כמובן, כי לסגל שלו הצטרף טוני קרוס שחזר מפרישה מהמדים הלאומיים וכעת עם הדחת הנבחרת תולה את הנעליים ומסיים קריירה יוצאת דופן. על חסרונו של קרוס בקמפיין ליגת האומות והלאה, אמר נאגלסמן: "יהיה קשה להחליף אותו בכל הנוגע לאיכויות שלו, אבל יש לנו שחקנים שיכולים לשחק בסגנון שלו. אנחנו בטוחים שנמצא פתרון לפרישתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יוליאן נאגלסמן, מאמן נבחרת גרמניה. GettyImages
מסיבת עיתונאים אמוציונלית מצדו של נאגלסמן/GettyImages

המנהל הספורטיבי של ההתאחדות, רודי פלר ששימש כמחליפו של פליק לזמן קצר בשנה שעברה, ישב לצד נאגלסמן והוסיף: "הנבחרת הזו גרמה לאופוריה בגרמניה, כזו שנמשכה לא רק בשבועות האחרונים, אלא במשך חודשים. זה היה מאוד מיוחד, גם בשבילי בתור אחד שחווה המון בכדורגל. זה היה מיוחד. חלמנו על זה במשך חודשים וזו הייתה המטרה שלנו, גם אתמול שיחקנו נפלא - חזרנו מפיגור מול ספרד, לפני כמה חודשים זה לא היה אפשרי עבורנו. אנחנו רוצים להמשיך בדיוק באותה הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully