וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייגה בצ'לסי, ליברפול תפעיל את סעיף השחרור של וויליאמס?

עודכן לאחרונה: 6.7.2024 / 15:55

הבלוז סיכמו עם באזל על רכישתו של הפורטוגלי הצעיר, באנגליה פורסם שהמייטי רדס ינסו לגבור על המתחרות במאבק על הכוכב הספרדי. שמייכל עשוי לחזור לפרמיירליג, אוסימן צפוי להישאר בנאפולי

תקציר: ספרד - גרמניה 1:2/ספורט1

העברות

* היפני הרביעי בתולדות מאיורקה: אקס ארסנל, טאקומה אסאנו בן ה-29 שסיים את חוזהו בבכום, עבר לספרד.

* מקס קילמן הוצג בווסטהאם. הבלם בן ה-27 נרכש מוולבס עבור 40 מיליון ליש"ט לפי פבריציו רומאנו וחתם לשבע שנים בקבוצה הלונדונית.

* ברייטון ממשיכה להתחזק והמצטרף הטרי הוא הקשר אחורי מאטס וייפר ההולנדי, שנרכש מפיינורד בעבור 30 מיליון יורו וחתם עד 2029 אצל השחפים.

שמועות

* לטענת "מירור", ליברפול בקרוב תציע רשמית כ-50 מיליון ליש"ט לאתלטיק בילבאו עבור ניקו וויליאמס. מדובר בסעיף השחרור שלו, אבל ליברפול לא צפויה להיות היחידה שתסכים לשלם עבור שחקן הכנף הצעיר של נבחרת ספרד.

* ב"גאזטה דלו ספורט" פורסם שליברפול המועמדת המובילה לצרף את טון קופמיינרס, הקשר ההולנדי של אטאלנטה. האיטלקים לא רוצים למכור אותו, אבל יסכימו להצעה בגובה 55 מיליון ליש"ט עבורו.

* צ'לסי מסרבת לשלם עבור ויקטור אוסימן מעל 100 מיליון ליש"ט. נאפולי הסכימה לקבל עבור הניגרי פחות מגובה סעיף השחרור בחוזהו ונקבה בסכום של 110 מיליון ליש"ט, אך בשלב זה נראה שהחלוץ יישאר באיטליה.

* צ'לסי כן תצרף את רנאטו וייגה הפורטוגלי, הקשר האחורי שיכול לשחק הן כבלם והן כמגן שמאלי. השחקן בן ה-20 יירכש עבור 14 מיליון יורו ויחתום עד 2032.

שחקן נבחרת גרמניה, ג'מאל מוסיאלה, כובש מול שוער נבחרת דנמרק, קספר שמייכל. רויטרס
ישוב לאנגליה? שמייכל סופג מול גרמניה בשמינית גמר היורו/רויטרס

* האם קספר שמייכל בדרך חזרה לפרמיירליג? ב"מייל" פורסם כי וולבס מנסה לצרפו, גם אם הוא לא צפוי להיות השוער הראשון שלה.

* לפי העיתונאי רודי גאלטי, יוסף אן-נסירי, חלוץ נבחרת מרוקו וסביליה, בחר בהצעת פנרבחצ'ה על פני זו של אל קדסייה, העולה החדשה בסעודיה שהציעה לאנדלוסים 20 מיליון יורו ולו חוזה לשלוש שנים.

* ג'ירונה קרובה לסיכום עם גבריאל מיסהוי בן ה-18, הקשר שעזב את אייאקס עם תום חוזהו והפך לשחקן חופשי.

* דורטמונד הגיעה לסיכום עם פסקל גרוס וממשיכה לנהל משא ומתן עם ברייטון באשר לרכישת הקשר בן ה-33, שצפוי לעלות לה 8-10 מיליון יורו.

* אחרי שנתיים בנאנט, מוסא סיסוקו בן ה-34 צפוי לחזור לקבוצתו הקודמת ווטפורד עם חוזה לשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully