וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קל להעניש את הטורקים, אבל את המקרה של יחזקאל לא בדקו"

נשיא אנטליהספור באמירה מקוממת נוספת אחרי שמגן נבחרת טורקיה הורחק, ואילו הישראלי עשוי לקבל בקרוב שחרור בטענה להפרת חוזה כי ביצע מחווה למען החטופים בעזה

השער של שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור מול טרבזונספור והמחווה לחטופים/ספורט1

שגיב יחזקאל ממתין תקופה ארוכה להכרעת פיפ"א בעניינו, בתקווה מבחינתו לקבל את השחרור המיוחל מאנטליהספור שהפרה את ההסכם איתו אחרי שביצע מחווה למען החטופים הישראלים בשבי החמאס בעזה, אבל בטורקיה גם בחלוף חצי שנה תוקפים אותו על התנהגותו ומעשיו.

הלילה (בין שישי שבת), שעות ספורות אחרי שאופ"א אישרה כי המגן הטורקי מריח דמירל הורחק משני משחקים ויוכל לשוב רק למשחק הגמר, אם טורקיה תעלה אליו, מכיוון שביצע הזדהה שמנועה עם ארגון קיצוני ואנטי יהודי, נשיא אנטליהספור סינאן בוזטפה סיפק עוד אמירה מקוממת להחריד.

מריח דמירל לצד שגיב יחזקאל. אילוסטרציה, עיבוד תמונה
"את המקרה של יחזקאל לא בודקים, אותנו מענישים"/עיבוד תמונה, אילוסטרציה

"דמירל ביצע תנועה שמזוהה עם העם הטורקי, ובמקום לבצע בדיקה רצינית בנושא, מענישים אותנו בכך שמרחיקים שחקן מהסגל ואת מקרה שגיב יחזקאל לא בודקים. הכי קל לפגוע בזכויות של השחקן, אופ"א מענישה את המועדונים בחומרה כדי שיהיו לה מזה פיצויים. את הטורקים תמיד קל להעניש", אמר ואולי רמז על החלטה בעניינו של הישראלי שצפויה בקרוב מאוד.

נזכיר שמוקדם יותר השבוע, עוד לפני שדמירל נענש, באחד המאמרים בטורקיה השוו בינו לבין יחזקאל, שכזכור גם גורש מטורקיה אחרי שחגג שער עם מסר של תמיכה בחטופים. "הצביעות של אופ"א מבחילה. היא מוכנה להעניש את דמירל, אבל האם היא פעלה נגד שגיב יחזקאל שתמך בג'נוסייד של ישראל בעזה? כמובן שלא", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully