וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטי היה שגריר של ארגון צדקה פלסטיני, סבא שלו משם"

למגן הימני, שדווח כי מנהל מו"מ עם מכבי תל אביב, שורשים לבנוניים. בתקשורת האנגלית נכתב בעבר כי מדובר ב"נושא שחשוב לו"

תקציר משחק הכנה: מכבי תל אביב - רוך חוז'וב 0:5/ספורט1

אמש (שישי), באמצע הדרמה ביורו 2024 בין נבחרות צרפת לפורטוגל, דווח כי מכבי תל אביב במו"מ עם המגן הימני סיירוס כריסטי, יליד אנגליה שמייצג את נבחרת אירלנד. העיתונאי מתאו מורטו פרסם על כך ובהחלט מדובר בעיתונאי מוכר וידוע, אבל האם יש היתכנות לעסקה כזו?

כריסטי בן ה-31 אמנם שיחק בעבר עם רובי קין בנבחרת אירלנד ומכיר חלק מהצוות המקצועי שעבד עם קין בישראל בשנה החולפת וסביר שאלו שוחחו איתו אם אכן מתקיימים מגעים בין הצדדים, אלא שבכתבה עליו שפורסמה בעיתון "מירור" בינואר 2019 התפרסמו פרטים אודות עברו של קריסטי, כאלה שלפחות בימים קשים אלו מעלים ספק לגבי האפשרות שיגיע.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

צפו בביצועיו

"ראוי לציין שכריסטי אדם שמשקיע מזמנו ומכספו עבור מטרות נעלות והוא לא עושה את זה בשביל לקבל שבחים, אלא כי חשוב לו להעלות את המודעות. כאשר התרחשה לידה מוקדמת אצל איש צוות מקצועי בדרבי קאונטי, כריסטי שילם עבור הטיפול שיסייע לתינוקת להישאר בחיים. הוא גם שילם עבור ילד באפריקה שעבר ניתוח מורכב כדי להציל את רגליו.

"בזמן שהותו בקובנטרי, הפך כריסטי לשגריר של ארגון צדקה שבסיסו בפלסטין ובסוריה, מטרה שחשובה לו כי סבא שלו פלסטיני", כך נכתב ב"מייל". כאמור כריסטי הוא יליד אנגליה, נולד בעיר קובנטרי, אך לאביו יש מורשת ג'מייקנית ואילו לאמו מוצא לבנוני ואירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully