וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק אכזרי": פורטוגל כואבת, וכנראה נפרדת מהאגדות

פפה בן ה-41 בכה בזרועותיו של כריסטיאנו רונאלדו: "הכדורגל פעם נותן לך, ופעם לוקח ממך". CR7 לא התראיין, מרטינס על פליקס: "רק מי שלוקח פנדל יכול להחטיא"

תקציר רבע גמר היורו: צרפת - פורטוגל 3:4 בפנדלים/ספורט1

ראו על כריסטיאנו רונאלדו שהוא מנסה לעצור את הדמעות אחרי המשחק אמש (שישי) מול צרפת, בסיומו נפרד מיורו 2024 ואולי מהטורנירים הגדולים. CR7 שוב סיפק ערב פושר לכל היותר ורשם החטאה או שתיים - בעיטות שבעבר אולי היו מסתיימות עם כדור ברשת - פורטוגל לא כבשה משחק נוסף ובדו קרב הפנדלים השני שלה באליפות אירופה בגרמניה, נכנעה לצרפת וסיימה את דרכה בתחרות.

"כדורגל זה משחק אכזרי", אמר בסיום פפה בן ה-41, שגם עבורו ייתכן שהיה זה משחק פרידה מהטורנירים הגדולים, "לא הגיע לנו להפסיד, אבל זה הכדורגל. זה עצוב מאוד להפסיד ככה, אבל רק לפני חמישה ימים ניצחנו באותה הדרך - הכדורגל פעם נותן לך, ופעם לוקח ממך. אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו ובמאמן, אנחנו במסלול הנכון ורואים שיש לפורטוגל עתיד מבטיח".

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

פפה בוכה בזרועותיו של כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. GettyImages
"הגיע להם לנצח". רונאלדו ופפה לאחר הדרמה מהנקודה הלבנה/GettyImages

לאחר מכן סיפר הבלם על השיחה שלו עם כריסטיאנו רונאלדו על כר הדשא, שבזרועותיו הוא בכה רגעים ספורים אחרי ההפסד: "אני לא אספר לכם מה הוא אמר לי, אבל בניגוד למה שכולם חושבים, כולנו מאוד עצובים ומתוסכלים. יש לנו מספיק איכות כדי לנצח משחק כזה וזה כואב, על זה גם דיברנו. זה היה מסע קצר מדי, היינו יכולים להגיע רחוק יותר ביורו הזה".

פפה גם נשאל על ז'ואאו פליקס שבבעיטות ההכרעה בעט לקורה: "הוא צריך להיות גאה בעצמו על כל העבודה הקשה שלו ביורו הזה, כמו כולם. מחר זה יכול להיות אני שיחמיץ פנדל, זה יחשל אותו והוא ילמד מזה. בעתיד זה יהיה אירוע שיכול להיות שבזכותו נבחרת פורטוגל תצליח". הבלם, אגב, לא דיבר על פרישה וגם חברו למרכז ההגנה רובן דיאס אמר: "זה היה כבוד ענק לשחק לצד פפ, אבל אם הוא פורש או לא? את זה הוא צריך להגיד לכם".

המאמן רוברטו מרטינס העביר מסר דומה באשר לז'ואאו פליקס: "רק מי שלוקח אחריות וניגש לבעוט בפנדלים יכול להחטיא. האוהדים צריכים להיות גאים, כי אמנם הפסדנו אבל עם הרבה כבוד. אנחנו לא נעצור ונמשיך לעבוד קשה ולעשות הכל כדי להצליח בעתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

אמבפה מצטלם עם משפחתו של כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו דווקא לא היה בין המתראיינים אחרי המשחק וגם לא היה חלק מהתמונה של קיליאן אמבפה עם משפחתו בסיום. רובן נבס שנשאל עליו בסיום, אמר: "כריסטיאנו ופפה הם אגדות בכדורגל הפורטוגלי ואני חושב שהם היו ראויים לניצחון היום, עשינו וניסינו הכל. מעל הכל צריך להודות להם על הדוגמה שהם מהווים ועל הדרך שלהם, לא רק על המגרש. זה ערב קשה ולצערנו ז'ואאו פליקס החטיא, אבל זה היה יכול להיות כל אחד אחר ואנחנו נעזור לו ברגעים הקשים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully