וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שער מהחצי ודו קרב פנדלים: קנדה בחצי גמר הקופה

הנבחרת של מארש עלתה ליתרון מהיר מול ונצואלה, שנהנתה מגול ענק של רונדון. רק בתום בעיטות הכרעה מ-11 מטר, נקבעה יריבתה של ארגנטינה בשלב ארבע האחרונות. צפו

תקציר קופה אמריקה: ונצואלה - קנדה 1:1 (4:3 בפנדלים)/ספורט1

נבחרת ארגנטינה העפילה לחצי גמר קופה אמריקה רק בתום דרמת ענק שכללה דו קרב פנדלים, וגם הלילה (בין שישי לשבת) הייתה דרמה במשחקים - בסופה נקבע כי אלופת העולם תתמודד מול קנדה כשהיא רחוקה שני ניצחונות מהגנה על התואר שלה ביבשת.

ונצואלה וקנדה נפגשו הלילה בטקסס והפתיחה הייתה של הקנדים, שעלו ליתרון כבר אחרי 13 דקות משער של ג'ייקוב שאפלבורג. סלומון רונדון, הכוכב הכי גדול של ונצואלה, הדהים את יושבי האצטדיון בדקה ה-64 כאשר הבקיע כמעט מהחצי, אחרי שזיהה שהשוער מקסים קרפו הרחק מחוץ לשערו והמשיך במאזן המופלא של שער או בישול בכל אחד ממשחקי הטורניר.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

סלומון רונדון, חלוץ נבחרת ונצואלה. רויטרס
שער יוצא מן דופן של רונדון כפה שוויון/רויטרס
המאמן ג'סי מארש ושחקני נבחרת קנדה. GettyImages
המילה האחרונה הייתה של הקנדים/GettyImages

לצער רונדון והוונצואלים, הגיע דו קרב מהנקודה הלבנה ואחרי שבשני מקרים נרשמו שתי החמצות רצופות, אחת של כל נבחרת, ויליקר אנחל לא הצליח להבקיע את הפנדל השישי של קנדה, איסמעל קונה כבש והעלה את קנדה למפגש נוסף עם אלופת העולם - נזכיר כי משחק הפתיחה של קופה אמריקה 2024 היה ב-21.6 ואז ניצחה ארגנטינה 0:2 את קנדה משערים של חוליאן אלברס ולאוטרו מרטינס. כיצד זה יסתיים בלילה שבין שלישי לרביעי בחצי הגמר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully