וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה: "אני ביקשתי להתחלף, הייתי עייף מדי"

הצרפתים חגגו העפלה לחצי הגמר, הכוכב אמר על הדו קרב מ-11 מטר נגד פורטוגל שבו צפה מהספסל: "הייתי מעדיף לבעוט". קונדה לקראת המפגש עם ספרד: "נצטרך להיות מאוד אינטנסיביים. ולהבקיע". דמבלה סיפר על ההפתעה של דשאן ועל הביטחון בבעיטות ההכרעה

תקציר רבע גמר היורו: צרפת - פורטוגל 3:4 בפנדלים/ספורט1

נבחרת צרפת עדיין ללא שער שדה ביורו 2024, נהנתה רק משערים עצמיים ומפנדל של קיליאן אמבפה בשלב הבתים, אבל היא כבר בחצי הגמר. אמש (שישי) החבורה של דידייה דשאן ניצחה בתום דו קרב פנדלים את פורטוגל ועלתה על חשבונה לשלב ארבע האחרונות, שם מצפה לה מפגש אדיר מול ספרד ביום שלישי (22:00, ספורט1).

"כדור לפנים, יציאה מוקדמת מדי...זה לא היה ערב טוב לאמבפה", נכתב ב"RMC", שם הביעו דאגה אחרי עוד משחק פושר של הכוכב. אתמול בדקה ה-55 ספג אמבפה כדור בפנים, הוריד את המסכה וזכה לטיפול במשך מספר דקות, אבל מרגע זה ואילך התקשה עוד יותר להשפיע ובסופו של דבר הוחלף בדקה ה-105.

שחקני נבחרת צרפת חוגגים עלייה לחצי גמר יורו 2024. רויטרס
עדיין ללא שער שדה, אבל בחצי גמר יורו 2024/רויטרס

"הוא היה עייף, השרירים כבר התחילו להציק לי", הבהיר דשאן אחרי המשחק, "בהארכה כבר היה לו מאוד קשה, ראיתי שהוא נאבק וזה היה הזמן להכניס דם חדש למגרש. קיליאן מאוד כן איתנו ולא קל לו עם כל מה שקרה לו, הוא יודע שהוא לא בשיא שלו כרגע ומתמודד עם טראומה בעקבות השבר באף".

בהמשך לדברי המאמן, אמר אמבפה: "אני ביקשתי להתחלף. שוחחתי עם המאמן עוד לפני ההארכה ואמרנו שאנסה לשחק ברבע השעה הראשונה, אמרתי לו שאני כבר לא מרגיש כלום. הייתי עייף מדי. הכדור בפנים? כאב לי ולא ראיתי טוב בהתחלה, אחר כך היה בסדר".

כשנשאל אמבפה אם צרפת ראויה לניצחון, חייך ואמר: "אני לא יודע, קשה לענות על שאלה כזו עכשיו כי אנחנו באופוריה. אני לא אומר סתם - בחדר ההלבשה זה לא משהו שאמרנו, כי עדיין לא הבקענו שער. אבל אם מסתכלים מבחינה הגנתית אז כן. כולנו מאושרים ועכשיו נתכונן לחצי הגמר. כל מה שקורה לא משנה כל עוד אנחנו מנצחים".

אגב, אמבפה הוא לא אחד שרגיל לא להיות על הדשא ועל הדו קרב שבו צפה מהספסל אמר: "זה הרבה יותר גרוע מלא לבעוט. הייתי רחוק מהשער ובקושי שמעתי את השריקות של השופט, הייתי מעדיף לבעוט! לשמחתי החבר'ה עשו את העבודה. מניאן שוער מפחיד, לדעתי ז'ואאו פליקס בעט לקורה כי הוא ידע שעומד מולו שוער שייקח לו את הפנדל. יש לו חלק ענק בניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קיליאן אמבפה על הספסל של נבחרת צרפת. רויטרס
"עדיף לבעוט". אמבפה על הספסל/רויטרס
עוסמאן דמבלה, קיליאן אמבפה, נבחרת צרפת. GettyImages
בסוף אמבפה, דמבלה והצרפתים חגגו העפלה לחצי הגמר/GettyImages

עוסמאן דמבלה, שדווקא עלה מהספסל והיה מהבולטים בצרפת, סיפר: "אני ביקשתי לבעוט ראשון בדו קרב. היה לנו המון ביטחון לפני הפנדלים, התאמנו על זה והגענו מוכנים. גם הניסיון מהמונדיאל עזר", אמר הקשר שבגמר מול ארגנטינה בקטאר לא בעט מ-11 מטר, כי הוחלף בשלב מוקדם, "למאמן שלנו יש המון הפתעות בשרוול, חשבנו שנשחק במערך של 4-3-3 ובסוף עלינו ביהלום. זה השתלם, זה הכדורגל שלנו וככה אנחנו משחקים - אם יש למישהו בעיה עם זה, זה לא נוגע אלינו".

ז'ול קונדה סיכם: "היינו צריכים להבקיע יותר שערים ביורו, כי היו לנו מספיק הזדמנויות, אבל גם ליריבות מאוד קשה לייצר מצבים נגדנו. אני כבר מצפה למפגש עם ספרד בחצי הגמר, אפגוש לא מעט פנים מוכרות. הכי חשוב שנתאושש ונכין את עצמנו למשחק הבא, כי שם נפגוש נבחרת מאוד חזקה ודומיננטית שבאה לשחק כדורגל ויש לה שחקנים מצוינים, כמו לאמין ימאל שאני מכיר היטב. נצטרך להיות מאוד אינטנסיביים. ולהבקיע", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully