וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו בדיחה?": הפנדל האבוד של גרמניה, וההסבר המפוקפק

אנתוני טיילור התעלם מנגיעת יד של קוקורייה ברחבה, ברחבי העולם השתוממו מההתעלמות של ה-VAR, באופ"א הסבירו: אלו הנהלים החדשים

תקציר: ספרד - גרמניה 1:2/ספורט1

גרמניה נפרדה הערב (שישי) מהיורו בצורה הכי כואבת שאפשר, עם הפסד 2:1 לספרד משער בדקה ה-119. אבל רגע של מחלוקת שקדם לשער הניצחון הדרמטי, מסעיר את גרמניה ומעסיק חובבי כדורגל בעולם כולו.

בדקה ה-105, בהתקפה הראשונה של החלק השני של ההארכה, יצאה גרמניה להתקפה. ג'מאל מוסיאלה בעט מחוץ לרחבה, והכדור נהדף על ידי מארק קוקורייה באמצעות היד. שחקני גרמניה עטו על אנתוני טיילור, ההילוכים החוזרים הראו נגיעת יד ברורה של השחקן הספרדי, אבל השופט האנגלי התעלם, וגם ב-VAR הורו להמשיך.

בגרמניה הגיבו בהלם להחלטה, וגם ברשתות החברתיות ניסו להבין מה עומד מאחוריה. "קוקורייה שיחק כדורסל עם הכדור, והשופט התעלם", כתבו בגרמניה, וגם בצרפת כתבו: "השופט פשוט אמר לעצמו שהוא מתעלם מהפנדל הזה? זו בדיחה?".

שחקן נבחרת גרמניה, ג'מאל מוסיאלה, בועט מול שחקן נבחרת ספרד מארק קוקורייה. רויטרס
יד ברורה, אך השופטים התעלמו. קוקורייה/רויטרס

זמן קצר לאחר מכן, הגיע ההסבר מאופ"א. על פי התקנון, מדובר במקרה מובהק שבו לא צריך להישרק פנדל על פי החוקים החדשים. למעשה, באופ"א הציגו לשופטים ממש לפני הטורניר תרחיש זהה לנגיעת היד של קוקורייה - והנחו אותם לא לשרוק לפנדל במצב כזה. הסיבה: היד נוטה הצידה, והאצבע עושה תנועה לא רצונית כביכול שמסיטה את הכדור. לטענת השופט ושופטי ה-VAR, התנועה של קוקורייה הייתה טבעית - ולכן לא נשרק פנדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully