וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוס תולה את הנעליים בטעם חמוץ: "החלום התנפץ לרסיסים"

אחרי קריירה אגדית, הקשר בן ה-34 מסיים את הקריירה באקורדים צורמים ויודע: "כואב להיות מודח ככה". נאגלסמן: "אחד הגדולים בתולדות גרמניה". למרות העבירה שפצעה את פדרי, גם שחקני ספרד הצדיעו: "תהיו טוני"

תקציר: ספרד - גרמניה 1:2/ספורט1

טוני קרוס אומר שלום, ובאקורדים הכי צורמים שיש. הקשר הפנטסטי קיווה לסיים את הקריירה עם הנפה של הגביע, אבל הודח הערב (שישי) מהיורו בצורה אכזרית וקשה, עם הפסד 2:1 לספרד בשלב רבע הגמר, אחרי שער ניצחון דרמטי של מיקל מרינו בדקה ה-119.

הערב של קרוס בן ה-34 היה רכבת הרים: הוא החל בצורה קשה, כשנראה שהקשר הוותיק עולה למגרש עם אגרסיביות מוגזמת, וגורם לפציעתו של פדרי אחרי תיקול חזק מדי. קרוס ניצל מצהוב נוסף בהמשך המחצית הראשונה, ראה את גרמניה נוגעת במהפך אחרי שער דרמטי של פלוריאן וירץ בדקה ה-89, אבל ירד מהמגרש מתוסכל בעקבות שער הניצחון של מרינו.

קרוס מסיים קריירה מפוארת בה השיג הכל מהכל. הוא זכה שש פעמים בליגת האלופות, שש פעמים בגביע העולם לקבוצות, חמש פעמים בסופר קאפ האירופי, ארבע פעמים באליפות ספרד, ארבע פעמים בסופרקופה הספרדי, שלוש פעמים בבונדסליגה, שלוש פעמים בגביע הגרמני, ופעם אחת בסופרקאפ הגרמני והגביע הגרמני. כמו כן, זכה פעם אחת במונדיאל - אבל כעת הוא מסיים את הפרק שלו בכדורגל בצורה כואבת.

קרוס נשאל בסיום האם זה ההפסד האכזרי ביותר בקריירה שלו, והשיב: "לא חושב. נתנו הכל כדי לא להפסיד, והיינו מאוד קרובים למהפך. אין ספק שזה הופך את ההפסד הזה ליותר קשה ויותר מריר, אבל זה מה שזה. אני לא רוצה שנתמקד בי ובפרישה שלי. ההדחה שלנו כנבחרת היא הסיפור הגדול יותר עכשיו. היו לנו מטרות ושאיפות גבוהות. הרשינו לעצמנו לחלום, ועכשיו החלום נגוז - גם אם בעוד כמה ימים נבין שלמעשה היה לנו טורניר די טוב".

טוני קרוס, נבחרת גרמניה. Alexander Hassenstein, GettyImages
סיום כואב לקריירה אדירה. קרוס/GettyImages, Alexander Hassenstein

למרות שפצע את פדרי וספג ביקורת על אגרסיביות מוגזמת במהלך המשחק, גם בגרמניה וגם בספרד נפרדו מקרוס בהתרגשות. "הכדורגל מודה לך", כתבו ב"אס", שהזכיר את שנותיו הגדולות בריאל מדריד. ב"מארקה" כתבו: "תהיו טוני קרוס", וברשתות החברתיות גם כבר התחילו להיפרד עם פוסטים אמוציונליים.

גם שחקני נבחרת ספרד עשו כבוד לקרוס, ובסיום המשחק ניגשו לנחם אותו בזה אחר זה, כשאלברו מוראטה מעניק לו חיבוק חם. גם הקהל בשטוטגרט נתן לו תשומת לב מיוחדת, ועל אף ההפסד ירד מהמגרש בתשואות.

יוליאן נאגלסמן מאמן נבחרת גרמניה אמר אחרי ההפסד הכואב: "המשחק היה פתוח מדי במחצית הראשונה. במחצית השנייה אנחנו היינו טובים יותר החל מהדקה ה-60. השוויון המאוחר שלנו הגיע לנו. אבל חטפנו שער אכזרי בהזדמנות האחרונה שלהם".

נאגלסמן על טוני קרוס: "קשה להעריך יותר מדי את הקריירה של קרוס. הוא שחקן ייחודי. הוא ללא ספק אחד השחקנים הגרמנים הכי טובים שהיו. כולם מכירים את ההצלחה שלו, אבל לא כולם מכירים את האופי שלו. זה רגע קשה מאוד עבורו מבחינה נפשית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully