וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקוניאספור מתעקשים: "מקווים שג'נפו יחתום בקרוב"

עודכן לאחרונה: 5.7.2024 / 19:56

הדיווחים הסותרים בעניינו של שחקן הכנף נמשכים. אחרי שבבלגיה טענו שהוא על סף סיכום במכבי תל אביב, המנהל הטכני של הטורקים הצהיר: "רוצים שחקנים כמוהו"

תקציר משחק הכנה: מכבי תל אביב - רוך חוז'וב 0:5/ספורט1

הדיווחים הסותרים בעניינו של מוסא ג'נפו נמשכים, והבלבול חוגג. אחרי שמוקדם יותר הערב (שישי) דיווח העיתונאי הבכיר סאשה טאבוליירי על כך ששחקן הכנף ממאלי מסרב לעבור לקוניאספור ונמצא על סף סיכום במכבי תל אביב, בטורקיה טוענים אחרת.

עלי ג'מדאלי, המנהל הטכני של קוניאספור, התראיין היום לתקשורת הטורקית וטען שהקבוצה עדיין לא ויתרה על ג'נפו, ולמעשה אופטימית בנוגע לאפשרות שהוא יצטרף.

"אנחנו מחפשים שחקנים שיוסיפו לנו איכות, ומתקדמים בכיוון הנכון. אני מקווה מאוד ששחקנים כמו מוסא ג'נפו יצטרפו לקבוצה כמה שיותר מהר".

מוסא דג'נפו, שחקן נבחרת מאלי. רויטרס
הבלבול נמשך. ג'נפו/רויטרס

בימים האחרונים דווח בטורקיה שקוניאספור הציעה לסטנדרד ליאז' לקבל את ג'נפו בהשאלה עם אופציית רכישה, והסכימה לשלם את מלוא שכרו, המוערך בכ-400 אלף יורו. הבלגים הסכימו, אבל שחקן נבחרת מאלי ככל הנראה מעדיף את מכבי תל אביב.

שמו של ג'נפו עלה בהקשר של זהות המחליף של מילסון אם זה יימכר, אבל מכבי תל אביב לא מתכוונת לשחרר את האנגולי בקלות וישנה גם אפשרות ששני השחקנים ישתפו פעולה בקרית שלום בעונה הקרובה.

ג'נפו (26), שגדל במחלקת הנוער של סטנדרד ליאז', נמכר בקיץ 2019 לסאות'המפטון תמורת לא פחות מ-15.7 מיליון יורו, אחרי הפריצה שלו בליגה הבלגית. הוא חתם לארבע שנים בקבוצת הפרמיירליג, בשורותיה שיחק עד 2023 ורשם 73 הופעות ושלושה שערים. בקיץ 2022 אמנם חתם לשלוש שנים נוספות במועדון, אך שנה לאחר מכן שב לקבוצת נעוריו תמורת 3.5 מיליון יורו.

בעונה החולפת בבלגיה התקשה לשחזר את היכולת שסידרה לו את החוזה הגדול באנגליה, ורשם שער בודד ואפס בישולים ב-31 הופעות. בנבחרת מאלי רשם 33 הופעות ושלושה שערים מאז הופעת הבכורה ב-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully