וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בזכות בכר הגעתי לחיפה. מצפה שנעשה דברים גדולים"

פרנזי פיירו התראיין לאתר הרשמי של המועדון, סיפר על הקשר למאמן ועל ה"מאבק" עם דין דוד: "רוצה לבשל לו כמה שיותר. אין תחרות בינינו"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

בצל השמועות על האפשרות שיימכר, פרנזי פיירו מתכונן לפתוח עונה שלישית במכבי חיפה. בריאיון לאתר הרשמי של המועדון ממחנה האימונים, החלוץ סיפר על הקשר לברק בכר, הפרגון לשותפו להתקפה דין דוד והמלחמה בישראל.

העונה החולפת: "הייתה עונה מורכבת, היו הרבה עליות וירידות, אבל התאמנתי קשה כל יום ושמחתי עם איך שהעונה הסתיימה. זה לא היה קל, היה לנו בכל שבוע שני משחקים וכמובן הקמפיין באירופה, היו לנו הרבה פציעות ולא הרבה זמן להתאושש מהן. אז היה לא פשוט, סחבתי מספר פציעות שהשביתו אותי לזמן מה וזה היה מתסכל. לא כל הזמן הסתדרו כמו שציפיתי".

ה"מאבק" עם דין דוד על מלכות השערים: "בסופו של דבר המספרים שלי ושל דין פחות חשובים, מה שחשוב זו מכבי חיפה. כשאנחנו עולים למגרש, אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי לנצח. הקבוצה זקוקה לנו, זו לא תחרות בינינו, אנחנו רק רוצים לתת מעצמנו ולשחק בצורה הטובה ביותר. מבחינתי, לבשל לו זה דבר נורמלי. אם הוא פנוי ואני מסדר לו מצב הבקעה, ככה זה צריך לעבוד".

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
נקשר למועדון. פיירו/ברני ארדוב

הקשר למכבי חיפה: "המועדון הזה חשוב מאוד עבורי, כי כאן האמינו בי, הכירו את היכולות שלי עוד לפני שהגעתי ובגלל זה בחרתי לעבור לכאן. בשנתיים שלי כאן הגענו להישגים יפים. היום כולם באירופה מכירים את השם 'מכבי חיפה', ועבורי זה הישג ענק. המועדון הזה תמיד יהיה חלק ממני".

על המלחמה: "המצב בישראל מאוד מורכב. אנשים נהרגים ונפצעים בכל יום, וזה משוגע שהאוהדים עדיין מגיעים לתמוך בנו. המסר שלי לכולם הוא שאסור לקחת את החיים כמובנים מאליהם. אני מנסה לחיות לפי המסר הזה בכל יום".

החזרה לעבוד לצד ברק בכר: "ברק מכיר אותי טוב מאוד. הוא זה ששכנע אותי להגיע כאן, הוא יודע מה אני יכול לעשות, הוא מכיר את היכולות שלי, אני מצפה לראות איך העונה תיראה איתו. אני יודע שיש לו הרבה דברים שהוא צריך לעשות כדי לשפר את הקבוצה, אז כולי תקווה שנעשה דברים גדולים יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully