וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקיצה למכבי ת"א? וילדוסה: "לא רציתי ללכת אחורה"

הרכז שעבר מפנאתינייקוס לאולימפיאקוס אחרי שהוזכר כמועמד לצהובים, הסביר את הצעד השנוי במחלוקת: "לא מחפש נקמה, פשוט אוהב את יוון"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

לוקה וילדוסה הוזכר בתחילת הקיץ כמועמד למכבי תל אביב, אבל בסופו של דבר עשה צעד שנוי במחלוקת - ועבר ישירות מפנאתינייקוס לאולימפיאקוס. עבור אוהדי פאו מדובר בבגידה, אבל הרכז הארגנטינאי שדיבר היום (שישי) לראשונה על המעבר, מסתכל על זה קצת אחרת.

"אני רוצה להראות שלוקה של העונה החולפת כבר לא קיים. עברתי עונה קשה מאוד, המאמן לא השתמש בי כמעט בכלל. אבל המעבר לאולימפיאקוס לא נועד לנקום בפאו. קיבלתי בפאו יחס מצוין, זכינו בכל תואר אפשרי והרגשתי טוב מאוד. עזבתי כדי לחזור לעצמי, והחלטתי לעבור לאולימפיאקוס כי אני רוצה להמשיך לזכות בתארים", אמר וילדוסה, וכשנשאל על ההצעות האחרות שקיבל (על פי דיווחים, מכבי תל אביב והכוכב האדום פנו אליו), אמר ספק בעקיצה: "היו כל מיני הצעות, טובות יותר או פחות - אבל למען האמת, אחרי שאתה זוכה ביורוליג, אתה לא רוצה ללכת אחורה".

לוקה וילדוסה שחקן פנאתינייקוס בחימום. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
מעבר שנוי במחלוקת. וילדוסה/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

וילדוסה בן ה-28 העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 5.7 נקודות ב-15 דקות בלבד לערב ביורוליג. בסך הכל, ממוצעי הקריירה שלו בשש עונות במפעל עומדים על 8.5 נקודות ו-3 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully